op je vuisten opdrukken
Collapse
X
-
Originally posted by Beeps View PostJij laat je door mij opfokken, je bent kennelijk een driftkikkertje. Jij denkt te weten dat ik de hele dag door plankjes doorsla. Haaallllooooo, ik heb een gezin en een eigen zaak. Heb deze week vakantie en hang wat rond hier op het forum, heb ik volgende week geen tijd meer voor. Ik heb dus wel meer te doen.
Jij denkt dat jij stoer bent. Nou ik heb jarenlang een leidinggevende functie gehad van ongeveer 40 overwegend mannen. Verder ben ik een aantal keer bij een vechtpartij betrokken geweest, omdat het noodzakelijk was om voor mezelf op te komen. Ik heb zeer veel ervaring met speelgoed waar jij als man alleen maar van kan dromen. Verder mag ik daar niets over zeggen.
Ik heb meer stoere dingen op mijn naam staan dan jij kunt bevatten met je 22 jaar. Jij weet helemaal geen fuck van mij, maar staat gelijk klaar met een grote bek niet normaal.
Niemand, maar dan ook niemand vertelt mij wat ik wel of niet moet dus. Dus zeg jij oprotten dan blijf ik, tot het bittere eind desnoods, maar ik wijk zeker niet voor jou.
je post niks van toegevoegde waarde dus hoe kan ik respect of waardering voor jou ontwikkelen? krijg het gevoel dat een meisje van 16 me aan het trollen is... ga je tijd en energie in je zaak stoppen mop... hier bereik je niks mee. zou jij toch moeten weten met je levenservaring.
Comment
-
Sorry als ik opnieuw bump, maar +1 voor de prachtige bump en alles wat eruit voort komt.
Ow ja, volgens mij moeten er wat mensen in India gaan wonen: www.dumpert.nl - Klap klap klap
Comment
-
Zijn speciale treingedeeltes voor vrouwen, omdat er daar blijkbaar ook perverse mannetjes zijn, dus hebben ze het gesplitst en als je dan gepakt wordt in de verkeerde coupé krijg je klapjes!
Maar goed, volledig begrijpelijk als je dit ziet: YouTube - Girls assaulted in Mangalore pub by Sri Ram Sena and Bajrang Dal activists
Comment
-
Originally posted by Beeps View PostIk heb zeer veel ervaring met speelgoed waar jij als man alleen maar van kan dromen. Verder mag ik daar niets over zeggen.
Ik heb meer stoere dingen op mijn naam staan dan jij kunt bevatten met je 22 jaar.
Mensen met een grote bek over "stoere" shit zoals guns (want dat zul je bedoelen?) en weet ik veel wat zijn zielig. Kan ik echt niet tegen.
Als jij denkt dat je zo ruig bent met je "speelgoed", denk jij dat daar niemand anders hier mee in aanraking geweest is? of dat er niemand aan kan komen?
En als je indruk wilt maken hier met vechtsport zul je eerder met MMA oid aan moeten komen...
Eerst ga je raar doen over jailbait omdat dat NIET normaal is... en nu ga je praatjes verkopen over wat voor gevaarlijke shit jij wel niet meegemaakt hebt en dat je met carnaval is een gevaarlijk klappertjespistool gehad hebt.
Dit is wel volkomen normaal? slaat dus echt nergens op.
Inderdaad aandacht tekort, een andere conclusie kun je er niet uit trekken... en dat nog wel van mannetjes van 22.
+1 voor straatvechter. En revius zijn reactiesLast edited by Maasproductions; 02-03-2011, 22:49.
Comment
-
Originally posted by Revius View Postbreng die pipa ik zorg voor pang pang
http://www.youtube.com/watch?v=p9zey...feature=fvwrel
(je ervaring is gefilmt)Last edited by Maasproductions; 02-03-2011, 22:55.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment