Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
maar vooral rust niet elke dag breezaaah boy je biceps lopen knallen
sommige rug oefeningen doen ook wonderen voor je biceps
goed eten....
en je triceps goed trainen...... voor als je het nog niet wist triceps maakt je arm groot niet biceps.
biceps is maar 1/3 van je arm tricep 2/3 het totale plaatje moet kloppen
Edit: Voor de een of andere manier begint de pijn in mijn polsen na de preacher curl
Kan er iemand mij even helpen d.m.v. een filmpje ofzo over de "serie de la mort dumbell curl", "liggend curl met ez stang" en "dipsen" kan zijn dat ik het al doe maar ik ken bijster weinig benamingen thanks
Edit: Voor de een of andere manier begint de pijn in mijn polsen na de preacher curl
Kan er iemand mij even helpen d.m.v. een filmpje ofzo over de "serie de la mort dumbell curl", "liggend curl met ez stang" en "dipsen" kan zijn dat ik het al doe maar ik ken bijster weinig benamingen thanks
Pak een rechte stang, geen ez. Ik heb hetzelfde gehad, direct na de curls begonnen de buitenkanten van mijn onderarm belachelijk te branden, en dan niet het gevoel dat je traint, maar dat je beschadigt. Met een rechte stang heb ik er in ieder geval geen last van.
Een serie de la mort is gewoon een paar dumbells (5 paar ofzo) en dan afbouwen tot faling. Bijvoorbeeld:
12kg- faling, rust - 10kg - faling, rust - 8kg - faling, rust - 6kg - faling, rust - 4kg - faling. Dips:
doe ze wel niet helemaal zoals deze kerel. Zorg dat je altijd een knikje in je ellebogen houdt om je gewrichten heel te houden, strek ze niet helemaal zoals hij wel doet.
De liggende curl met ez stang klinkt als de French press(aka skull crusher): french press .
wat vond je zo schokkerend aan dat filmpje dan, een gespierde vrouw??
Bicep en triceps zij gewoon ongeveer even groot, alleen door de poses lijkt de triceps groter.
Bovenste foto is thv de schouder, onderste thv de elleboog
Bovenzijde is borst/biceps, onderzijde is rug/triceps
Zoals je ziet is het vooral bovenaan (bij de schouder) waar de triceps meer massa bevat, en zit de meeste massa van de biceps wat lager (wat logisch is, om dat de spierbuik van de triceps hoger zit dan die van de biceps) Mar kijk je naar het geheel dan is de verdeling ongeveer gelijk (zal van persoon tot persoon iets verschillen)
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment