Schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouders

Mijn schouders willen de laatste tijd precies niet meer groeien, momenteel zijn deze mijn oefeningen
    Dumbell press
    Side raise
    Upright row
    Arnold press

shrugs voor de trapezius

zou ze graag wat voller krijgen maar lukt me niet zo echt, train wel enkel met losse gewichten en wil dit zo houden
    stil growing

2 Drukoefeningen voor schouders hoeft denk helemaal niet, zeker niet als je er ook uprightrow bij doet.
    Ik zou voor de normale press kiezen met dumbells of barbell of Military Press.
    Arnold Press is leuk voor de afwisseling maar das mijn mening.

Bent over raises voor achterkant schouders, aflopende sets is helemaal geweldig als je ze nog nooit hebt gedaan.

Dan zou je nog normale laterals kunnen doen of upright row.
    Voorkant schouders doe ik geen specifieke oefening omdat je die al voldoende belast (misschien zelfs te) want met anders spiergroepen doen ze ook aardig mee.

Shrugs kan je als je ze bij schouders wilt blijven doen gewoon zo blijven doen. Supersetje is ook wel lekker, eerste barbell (of Smith) en dan gelijk erachteraan dumbells.

Maar dit was slechts een voorbeeld,
    Succes!

Comment

idd Dumbellpress met arnold press is geen goede combinatie. Zou 1 drukoefening doen en de rest isolatie oefeningen met min 12 herhalingen. Ik weet niet hoeveel herhalingen met shrugs doet, maar houd dit aantal rond de 16 herhalingen, daar reageren ze het beste op. Natuurlijk niet elke training op hetzelfde herhalingen blijvem zitten, ook dit om de tijd afwisselen.

Comment

Net als bij andere spiergroepen, kort en zwaar

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik train ze zwaar stejes van 3 en reps van 6 en dan echt tot je niet meer kan extra setje ken blessures oplopen (en je schouders zitten al heel gauw vol) en doe alles met dumbels maaki beter massa (omdat je bijna bij alle spiergroepen je schouder gebruikt ken je schouders het best als eerste van de week trainen dit voorkomt blesurres) oja en IksZ voorkant schouders zijn heel belangrijk en kost een hele tijd voordat ze mooi uitkomen
          Als je vandaag niet hard getraid hebt

Had je beter niet kenne trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X