optrekken aan 1arm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je zou het wereldrecord breken voor je gewichtklasse. Not a chance dus.

1 keer met 1 arm lukt je misschien in die tijd met VEEEEL geluk en training, niks anders.

Op beastskills.com staat ergens hoe je er het beste voor kan trainen.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by grain View Post
      in 4 maanden...denk t niet....moet wel zeggen dat er bij mij in de sportschool een gast traint, die dit dus wel red...een vrij klein mannetje ..niet echt groot en gespierd...maar wel redelijke armen.

Die gozer heb ik t wel eens zien doen, zelfs nog met extra gewicht tussen zijn benen!! Ik zag wel dat hij een techniekje had, hij gebruikte zijn andere arm ( de niet optrekkende) om zijn pols vasttehouden ( ondersteuning)..

zou zeggen,,succes
      Is 1 hand optrekken, niet 1 arm. 1 hand kan ik er zelf 5-6, is gewoon gripkracht, 1 arm not even close voor 1.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
        is wel degelijk te doen!
        Maar vergt wel oefening.
        zoals grain al zei je andere arm je niet optrekkende om de pols van de trekkende arm.
        op deze manier verdeel je het gewicht beter, waardoor je meer het effect krijgt dat je het met 2 armen doet!
        Je pols kon het wel eens zwaar krijgen maar dat is een ander verhaal

Suc6 moge de beste winnen
        Als je je andere hand om je pols doet is het niet zo bijzonder he het lijkt me dat je gewoon 1 arm mag gebruiken en niet2.

Comment

Ja indd wat zal ik zeggen mag graag vals spelen om een weddenschap te winnen
          Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Nooit van je leven :-).

Ik vraag me zelfs af of er IEMAND is die dat 20 keer kan.

Ik heb het geprobeert.. 1 keer lukte niet eens .

en zo slap ben ik niet

PS: je pols vasthouden telt niet, dan trek je jezelf nog steeds op aan 2 armen. (probeer maar)
            Je de hele week de pleuris trainen/eten om je niet zo schuldig te voelen over het weekend.

Comment

Volgens mij is de topic starter wel gevlogen. Lijkt me dat hier een slotje op kan.

Comment

Denk het ook ja hij ziet nu vast wel in dat hij een onmogelijke taak heeft

Comment

Ja sluit de discussie maar. Het lijkt mij net als de meesten hier vrijwel onmogenlijk om deze weddenschap te winnen! Bovendien is dit net zo'n onzin als je in Hollywoodfilms ziet. Een Stallone of Schwarzenegger die zich met een hand hangend aan een klif en met een of meer personen aan zijn andere hand in een keer optrekken. te banaal voor woorden eigenlijk.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

10 aan elke arm.....even 15 kilo afvallen.... hard trainen

en voila.. YouTube - 10 one hand pull ups

succes...

Comment

zo he dat doe ik hem niet na^^

Comment

waarschijnlijk weegt hij ook maar 60 kilo ofzo maar dan nog is het een heeeele prestatie! wel cheaten als een malle maar toch... 20 keer is echt te veel aan 1 arm.
                        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Mooie prestatie hoor.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

een maat van me doet het optrekken al jaren maar dan met 2 armen :P ik zal volgende x is vragen of ie het is wil proberen met 1 arm en laat het jullie wel even weten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X