Schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouders

Als ik alles behalve mijn schouders train, heb ik na de oefeningen meestal echt een goed verzadig gevoel. Zeker als ik dips doe voor borst, squats voor benen, barbell curls voor bi en overhead extentions voor triceps. Maar voor de schouders heb ik dat niet, welke oefening ik ook probeer denk ik altijd dat ik te weinig doe en dat ik beter kan.

1 van jullie misschien een tip voor een oefening of hoe een oefening (anders) uit te laten voeren..??

alvast bedankt
    I live to end the game

Erg lastig, wat goed bij mij helpt is eerst de traps trainen met shrugs. Alvorens aan de schouders te beginnen.

Grtz

Comment

Spierpijn krijg ik ook niet snel in mijn schouders, wel voel ik dit goed na een borsttraining. Mijn schouders groeien wel en tijdens de training heb ik ook een goede pomp, dus ik heb wel een voldaan gevoel. Houd er wel rekening mee dat je schouders makkelijk kunt overtrainen, train ze niet vaker dan 1 keer per week.

Comment

Welke oefeningen doe je dan koenkie, geef ons eens een voorbeeld van je schoudertraining, oefeningen het aantal sets en herhalingen. Misschien kunnen we je dan een beter antwoord geven.
        stil growing

Comment

Ik sluit me aan bij Snipke, geef even wat info dan is het makkelijker om je vraag te beantwoorden.
          Voor de rest herken ik je verhaal wel al train ik mijn schouders wel zwaar, althans de drukoefening. Voor de rest train ik mijn schouders "weinig" maar sinds ik ze minder train zijn ze alleen maar vooruit gegaan. [dit is al eens helemaal behandelt in verschillende voorgaande threads]

grtzzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

ik vind dat je je schouders altijd op een training van alle hoeken moet aanspreken en vooral de druk oefeningen lekker zwaar moet pakken als je massa wilt kweken op je schouders maar wel met een spotter anders kan het verkeerd uitpakken .
            maar wel van iedere hoek alleen dan zullen je schouders zich optimaal voelen .
            maar dat is wat voor mij werkt .
            succes
            SURVIVAL OF THE FITTEST ONLY THE STRONG SURVIVE!!!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X