Ah oke haha eigenlijk best logisch ook. Bedankt mannen.
Vraagje over de buikspieren
Collapse
X
-
Originally posted by Gauner View PostAangezien dit topic gaat over biekspieren wil ik mijn vraag hier stellen. Ik heb af en toe wel eens last van horizontale rode strepen op mijn buik (zie foto). Hebben meer mensen dit? En waar kan dit aan liggen?
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostPc-le creme van Biodermal doet wonderen. Is eigenlijk voor littekens, maar helpt bij dat soort strepen ook best wel goed.
Comment
-
Wil je meteen van het forum afgeschopt worden? Lees eerst de regels eens goed door, en dan wat topics over vet verliezen (voeding) en wat stickies. Het bestaat dan niet dat je dan nog niet weet wat je moet doen.
Vragen stel je de volgende keer niet in een topic van iemand anders."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Hola gasten,
Is het niet beter om je abs te trainen vanuit het ouderwetse "bankje" en gewoon 100 crunches te doen per training, ipv het apparaat met gewichten.? Ik heb het apparaat een paar x geprobeerd, maar ik voel eerder mn rug dan mn buikspieren ?! Iemand goede ervaringen met dit ding ?
Thanks
Comment
-
Originally posted by fitnessfreak View Post100 harhalingen is ook niets! beter gewoon 8-12 maar wel weighted!!
grtz.
Gewichtschijven op je borst leggen tijdens crunches ofzo?
grtz NijnuisEen training in de morgen, is een dag zonder zorgen.
Comment
-
Ja, gewoon gewicht op je borst leggen, of een dumbell boven je houden. Iets in die richting."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-