problemen bij oefeningen rug

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ongelijke trapezius

Een hele goede avond!!

Kan iemand mij misschien bij het volgende helpen???

Ik verricht vrij zwaar fysiek werk op de plaats waar ik werk en daardoor is mijn trapezius spier rechts aan de achterkant dikker en verder ontwikkeld als links..

Dit verschil is dusdanig groot dat het er niet uit ziet ..
    Wil ze natuurlijk zo symmetrisch mogelijk krijgen

Hoe kan ik dit het beste doen??? Links meer trainen??
    En met welke oefening??

Comment

maar bij mixed grip loop je toch kans om je biceps af te scheuren ? Persoonlijk denk ik dat ik al helemaal veel kans loop want ik kan me arm niet totaal strekken daarom doe ik geen mixed grip maar is dit dan onzin of mag je je arm in een knik houden?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Eensch. Daarom pak ik mix grip pas na een bepaald gewicht. En dat gewicht wordt steeds meer op den duur.
        heel raar maar mijn gewone grip is veel sterker als mn mix grip.
        The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
        Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Meer grip trainen, dus geen knijpkracht, geen curlkracht maar gripkracht. Geen lage gewichten maar zware gewichten. Een oefening die ik erg goed vond helpen is het uithangen aan 1 hand. In de positie zoals je bijv. een 1-armige chin zou doen blijf je dan gewoon hangen, om en om. Paar weken volhouden aan het eind van je training (iets van 2x max. aantal seconden per hand) en je zal verbetering zien.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X