Touwtje springen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by josh View Post
    hoi, ik heb ook een hele tijd aan kickboxen gedaan en we moesten altijd touwtje springen als warming up. In het begin bakte ik er niks van maar na 2 weken ging het al stuk beter en na een maand had ik het volledig onder de knie. Ik meen het serieus als ik zeg dat je er goed vet mee verbrandt. Het is trouwens toch goed als je op een nuchtere maag voordat je naar school of werk gaat even iets aan cardio training te doen? zo val je namelijk toch sneller af?

greets Josh
    je verbrand dan meer ja. wel proberen snelle eiwitten te nemen, anders gaan je spieren er aan geloven.

Comment

mischien een domme vraag maar wat zijn snelle eiwitten? en waar zit dit in ?
      Sommige mensen behandelen hun lichaam als een tempel, ik het mijne als een pretpark

Comment

Als je de voedingstickie had gelezen had je ingezien dat dit een DOMME vraag is, lamme tak.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Als je de voedingstickie had gelezen had je ingezien dat dit een DOMME vraag is, lamme tak.

Comment

normaal zeg ik : hee, er zijn geen domme vragen, maaar de stickies staan er niks voor niks!
            I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't.

Comment

Goeie conditionele oefening,vooral als je het een beetje onder de knie krijgt kan je de zogenaamde 'dubbels' maken tempo opvoeren,en er interval van maken dus ook goed voor vetverbranding.
              Status:bulking

Comment

Begint het verbranden bij touwtje springen ook pas na 20 min zoals bij hardlopen het geval is? Of sneller al, aangezien het een intensievere oefening is?

Comment

toevallig vrijdga 20 min lang lopen springen zonder!! touw
                  heb het beetje gesimuleert. Ik was kletsnat van de zweet

het is nu maandag en me kuiten doen nog zo pijn als ik weet niet wat. Wil nieteens lopen :S

Comment

Dit klinkt allemaal wel goed.
                    Ik heb zelf een kuit probleem.
                    Denk dat ik ook maar is een touwtje ga kopen

Grz
                    Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

srry mensen ik zal even de sticky lezen :P
                      Sommige mensen behandelen hun lichaam als een tempel, ik het mijne als een pretpark

Comment

Originally posted by D-Body View Post
                        Dit klinkt allemaal wel goed.
                        Ik heb zelf een kuit probleem.
                        Denk dat ik ook maar is een touwtje ga kopen

Grz
                        Touwtje springen gaat je kuiten niet doen groeien.

Vraag me af waar het verhaal pas vet verbranden na 20 minuten vandaan komt.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Vraag me af waar het verhaal pas vet verbranden na 20 minuten vandaan komt.
                          Dat heb ik vaak om me heen gehoord. Hier niemand? - hoop dat het liever niet waar is natuurlijk ;-)

Comment

nee dat is echt BS.
                            dat zou betekenen dat als je na 19 minuten en 59 sec onmiddelijk zou stoppen, dat je opeens geen vet verbrandt.

Dat is lulkoek wat die fitnessinstructeurs rondbazuinen en ook echt iedereen gelooft.

als je 20-30 min elke dag cardio doet en elke dag boven je behoefte zit, nou daar wordt je echt niet slank van hoor.

en heb gelezen dat 10 min. achter elkaar touwtje springen meer vet verbrandt dan 30 min cardio low intensity (loopband).

dus ik denk dat het tzelfde is als HIIT. niet?

Comment

HIT om precies te zijn. Tweede I is voor interval, en dat is niet van toepassing bij normaal touwtje springen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

20 minuten regel heb ik ook vaak gehoord/gelezen, kan alleen niet zo snel op komen waar dat was ;x Met cutten deed ik zowiezo 40 min cardio dus maakte mij niet zoveel uit ;p

@ sakura, op de plaats rennen dus? ;p of pogo-dancing? ;p is handig om te trainen voor als je naar een rockconcert gaat, das pas een workout ;D hele weekend pogo dancing in de pit en na het weekend helemaal beurs ;D
                                Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X