Originally posted by josh
View Post
Touwtje springen
Collapse
X
-
Originally posted by D-Body View PostDit klinkt allemaal wel goed.
Ik heb zelf een kuit probleem.
Denk dat ik ook maar is een touwtje ga kopen
Grz
Vraag me af waar het verhaal pas vet verbranden na 20 minuten vandaan komt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
nee dat is echt BS.
dat zou betekenen dat als je na 19 minuten en 59 sec onmiddelijk zou stoppen, dat je opeens geen vet verbrandt.
Dat is lulkoek wat die fitnessinstructeurs rondbazuinen en ook echt iedereen gelooft.
als je 20-30 min elke dag cardio doet en elke dag boven je behoefte zit, nou daar wordt je echt niet slank van hoor.
en heb gelezen dat 10 min. achter elkaar touwtje springen meer vet verbrandt dan 30 min cardio low intensity (loopband).
dus ik denk dat het tzelfde is als HIIT. niet?
Comment
-
HIT om precies te zijn. Tweede I is voor interval, en dat is niet van toepassing bij normaal touwtje springen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
20 minuten regel heb ik ook vaak gehoord/gelezen, kan alleen niet zo snel op komen waar dat was ;x Met cutten deed ik zowiezo 40 min cardio dus maakte mij niet zoveel uit ;p
@ sakura, op de plaats rennen dus? ;p of pogo-dancing? ;p is handig om te trainen voor als je naar een rockconcert gaat, das pas een workout ;D hele weekend pogo dancing in de pit en na het weekend helemaal beurs ;DStats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: