1 WEEK rust? ;O Hoe passen jullie het eetschema aan in die week rust dan? Gelijk 500 kcal minder ofzo? Doen jullie dan ook werkelijk nix dus ook geen pushups / pullups / situps or whatever? Na 1 week rust denk ik dat ik gelijk 5 kilo minder kan tillen, gaat je progressie ;S
Rust na hoeveel tijd?
Collapse
X
-
Zelfde blijven eten. Helemaal geen activiteiten. Je verliest in eerste instantie iets aan kracht, maar die krijg je wel weer mooi en wat extra he."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik zat juist eerder aan een sport week te denken, lekker op vakantie in een sportoord met personal begeleider er 2x per dag een week lang tegenaan knallen en tussen de trainingssessies lekker relaxen in sauna's en zwembaden met massages etc etc etc ;p
GEEN WERK, dat is pas rust! ;D
Wat moet je nou met een week rust van sporten >< Zou ik weer volledig verslaafd raken aan gamen ;p (ja ik ben nogal makkelijk verslaafd ^^ begin ook maar nooit aan kuuren ^^).Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Ik neem om de 6 tot 8 weken een volle week rust..maar ik train dan wel gemiddeld 5 dagen per week en dan regelmatig tot failing.
Sportvakantie is overigens geen rustweek. Heeft je lijf nóg geen kans te herstellen..Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Rust is rust. En dat wil zeggen: geen gewichtstraining of HIIT cardiosessies.
Dat wil niet zeggen dat je helemaal niet meer mag bewegen. Fietsen, wandelen, zwemmen, voetballen..het mag allemaal. Het moeten alleen geen bezigheden zijn waarmee je je lichaam weer zwaar belast.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by qbane View Post1 WEEK rust? ;O Hoe passen jullie het eetschema aan in die week rust dan? Gelijk 500 kcal minder ofzo? Doen jullie dan ook werkelijk nix dus ook geen pushups / pullups / situps or whatever? Na 1 week rust denk ik dat ik gelijk 5 kilo minder kan tillen, gaat je progressie ;S
Ik blijf ook normale hoeveelheden eten, wellicht 2 cardio sessies, maar rest van me leven blijft hetzelfde zonder KT of andere lichamelijk intense arbeid. Dit soort weken ga ik soms zelfs minder strikt met eten om en doe dan pasta's ipv kip/rijst als avond maal.
Comment
-
Om de 4 tot 6 weken 1 week aktieve rust, na 3 van deze blokken 1 a 2 weken voledige rust.As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(
Comment
-
Heb laatst niet echt een volledige rust genomen maar wel weinig getraind (maar 1x) en dat was op woensdag dus de maandag daar op dat ik trainde was toch alweer 5 dagen later en ik merk dat ik weer begin te groeien terwijl ik de laatste tijd het idee had dat het bleef steken.
Het is dan de eerste dag ff wat zwaarder maar je bent al snel op je oude niveau teurg. Nu zie ik idd in hoe belangrijk die rust is.Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Comment
-
Dit klinkt misschien raar maar misschien hebben meer mensen dit. Wanneer ik 5 dagen achter elkaar intensief train en daarna 4 dagen rust neem (volle rust) en gewoon je normale schema volgen, dan ga je er erg vol en goed uit zien.
Ik bedoel... het is raar. 5 dagen keihard trainen en 4 dagen rust nemen en vreten en je hebt het gevoel dat je in deze korte periode keihard bent gegroeid.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment