Triceps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Triceps

    als ik triceps aan het trainen ben dan heb ik het idee dat ik alleen de binnenkant van de triceps belast,als ik spierpijn heb dan voel ik het ook alleen op die plek.ik heb al van alles geprobeerd maar krijg de buiten kant niet goed te pakken ,misschien komt het wel omdat mijn triceps mijn zwakste plek is,biceps zijn welgoed gevormd.heeft er iemand een goede tip voor mij? dan hoor ik het graag.

  • #2
    Welke oefeningen doe je nu en hoeveel?
    Hoeveel sets en reps doe je daarbij?

    Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

    Pain is temporary...pride is forever...

    Comment


    • #3
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 12 2003,19:02)]Welke oefeningen doe je nu en hoeveel?
      Hoeveel sets en reps doe je daarbij?

      Greets...
      pulley pushdowns(een arm). pulley pushdowns(twee armen). triceps kick backs. ook een oefening met een e.z.stang liggend op een bank.of zittend met een dumbell(telkens 1 arm)alles doe ik 3 sets en tussen de 6 en 10 reps.

      Comment


      • #4
        Ik mis wide-grip dips, dat zal je probleem oplossen.

        Grtz

        Comment


        • #5
          Dippen is zeker en goede optie.
          Zou ook niet meer als 3-4 oefeningen doen per keer. Sets 3-4 en reps 6-10.
          Laatste reps moeten wel moeite kosten natuurlijk

          Hoevaak per week train je triceps?

          Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

          Pain is temporary...pride is forever...

          Comment


          • #6
            one arm triceps extension, small bankdrukken werken bij mij heel goed
            stil growing

            Comment


            • #7
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 12 2003,19:48)]Dippen is zeker en goede optie.
              Zou ook niet meer als 3-4 oefeningen doen per keer. Sets 3-4 en reps 6-10.
              Laatste reps moeten wel moeite kosten natuurlijk

              Hoevaak per week train je triceps?

              Greets...
              1 keer per week curioso.

              Comment


              • #8
                1x per week is prima. Zou gewoon een aantal van bovengenoemde oefeningen eens proberen.

                Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

                Pain is temporary...pride is forever...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Riki @ Aug. 12 2003,19:33)]Ik mis wide-grip dips, dat zal je probleem oplossen.

                  Grtz
                  bedankt voor je goede tip,ik denk dat dit zeker wel zal helpen om de buitenkant aan te pakken,ik ga het gelijk proberen.maaar hoe breed moet je hem pakken dan? breder dan schouderbreedte?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (chipie @ Aug. 15 2003,18:12)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Riki @ Aug. 12 2003,19:33)]Ik mis wide-grip dips, dat zal je probleem oplossen.

                    Grtz
                    bedankt voor je goede tip,ik denk dat dit zeker wel zal helpen om de buitenkant aan te pakken,ik ga het gelijk proberen.maaar hoe breed moet je hem pakken dan? breder dan schouderbreedte?
                    jah, ietjes niet te breed.

                    grtz

                    Comment


                    • #11
                      wide dippen is cker goeie oefening en je pakt er gelijk nog onderkant borst mee
                      Als je vandaag niet hard getraid hebt

                      Had je beter niet kenne trainen

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Aug. 15 2003,19:06)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (chipie @ Aug. 15 2003,18:12)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Aug. 12 2003,19:33)]Ik mis wide-grip dips, dat zal je probleem oplossen.

                        Grtz
                        bedankt voor je goede tip,ik denk dat dit zeker wel zal helpen om de buitenkant aan te pakken,ik ga het gelijk proberen.maaar hoe breed moet je hem pakken dan? breder dan schouderbreedte?
                        jah, ietjes niet te breed.

                        grtz
                        het is een goede oefening,maar voel hierbij ook zijkant schouders,hoort dit of doe ik iets fout?

                        Comment


                        • #13
                          Dippen op een bankje met gewicht op je schoot of een mooie vrouw

                          Of je dipsaus aan de andere kant van de tafel zetten

                          Comment


                          • #14
                            dippen tussen bankjes werkt redelijk goed als je 3-4 sets doet tot 12-15 herhalingen, wanneer deze zonder probleem gaat kan je aan een dipstation proberen, eerst een riem aan doen waar je gewichten kan aan hangen en dan maar dippen werkt bij mij lekker goed.
                            stil growing

                            Comment


                            • #15
                              Als je de laterale kop wilt accentueren moet je ervoor zorgen dat dit gedeelte op rek komt. Dus triceps oefeningen met een gesupineerde grip.

                              Oefeningen met een normale maar bredere grip belasten meer de mediale kop van de triceps.
                              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X