Boeiend artikel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boeiend artikel

Met het oog op mijn naderende overstap op fb training kwam ik dit tegen.

Ik weet niet of dit de juiste plek is en ik weet niet of dit artikel al eens voorbij is gekomen, maar anders is het wel boeiend om is door te nemen..

Split Routines: Are They the Death of Productive Training?: A Strength Training and Powerlifting article from Dragon Door Publications

mvg

Hendrik

Heb het gelzen, netjes geschreven. Daar stopt het voor mij ook ongeveer mee. Gezien de enorme hoeveelheid mensen die toch traint met splitschema's en groeit (en dan heb ik het echt niet alleen over de mensen die trainen met ondersteuning), is zijn punt gewoon niet hard te maken. Ik groei niet op splitschema's, maar dat ben ik. DSO traint volgens mij vrijwel alleen maar op splitschema's, leg jij hem even uit dat dat niet kan? Het komt er gewoon op neer dat het type trainingsschema dat optimaal is, zal wisselen per persoon. Ik ben geen splittrainer. Ik vind het leuk trainen, maar groeien zit er zo niet in. Zal het vast nog wel eens proberen (zo ben ik dan weer wel), maar betwijfel of het dan wel wat doet.
    Overigens gaat de schrijver er ook aan voorbij wat voeding voor iemand doet.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X