Het grote 'filmpjes van oefeningen' topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Nou gabber, die gasten zeveren onvoorstelbaar hard. Dat jij met 17 175kg deadlift is echt uitzonderlijk.
    Inderdaad. Gasten die al jaren trainen doen net 300-320. Gasten die flink kuren kunnen na jaren trainen rond de 400kg en dan hebben ze een suit aan. Geloof dat de top nu 450kg was. En die gast traint al een jaartje of 10-15, kuurt merendeels van die tijd en heeft een suit.

Adon1s is op moment 19-20 jaar. Traint zo'n 4 jaar en doet 280-300deads. En hij is naturel.

Dus met 175kg deads op je 17e doe je het niet slecht. Dus als je nu al 175kg doet lekker naturel doorgaan tot je ook rond de 300kg zit.

@Possel.
    Ik train inderdaad zonder broek, maar niet als ik filmpjes maak of met anderen samen sport hehe.

Comment

Originally posted by sickno View Post
      ahahah laat hem praten bro , zonder mijn toestemming krijgt hij niet eens nolvadex van mij laatstaan kuren..( hoor je dat O.G)

zodra ik vind dat het tijd is mag hij kuren en geen moment eerder
      als hij op zijn 17 tiende al zo sterk is, vind ik dat hij echt alles eruit moet halen

minimaal nog wat jaren alles er uit halen, en nog veel sterker worden

zit er makelijk voor hem in met een goed training schema en voeding

ik vind dat hij zoveel mogelijk naturel moet trainen,

hij kan echt nog veel sterker worden, denk dat hij dan veel trotser kan zijn op zich zelf, dus goed bezig O.G naturel kom jij nog heel ver
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ahahah laat hem praten bro , zonder mijn toestemming krijgt hij niet eens nolvadex van mij laatstaan kuren..( hoor je dat O.G)

zodra ik vind dat het tijd is mag hij kuren en geen moment eerder
        jaa dat hoor ik
        ben ook niet van plan om voor me 18e te kuren.

en ik moet naturel trainen? was het maar zon feest dat iedereen naturel was, dan was ik egt wel op wedstrijdniveau nu.

allemaal bedankt voor de motiverende reacties
        18 jaar, 105 kg,

DL:
        210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Even voor Spank

30kg DB Row
          Gewoon je lichaam stil houden. Nice, slow and concentrated.
          YouTube - 30kg DB Row

15kg Schijven Flyes
          Zie dat mijn vorm ook niet geweldig is. Blijf me armen strekken naar boven toe :S
          YouTube - 15kg Flyes

*gaap*
          en nu boodschappen doen en zo hehe

Comment

1 for the road dan...

Een goede oefening waar je heel het lichaam mee traint...de Snatch. En het is ook 1 van de weinig die ik ook echt op de traps voel werken...meer dan een 120kg barbel shrug ondanks dat je minder gewicht pakt. Het is vanwege de explosiviteit ook goed voor je conditie, want na 4-5 reps ben je buiten adem.

Het doet wonderen voor schouder stabiliteit waardoor het makkelijker wordt gewichten te locken bij overhead presses, militairy presses en ook de bench presses.

Je start in een deadlift positie en rukt het gewicht zo snel mogelijk naar boven in een versnelde upright row. Door de voort schiet het omhoog en duw je het verder als een schoulder press.

Filmpje is een DB Snatch. Barbel Snatch wil ik nog gaan leren, maar heb al moeite met de Overhead Squat en de arm positie met druk op de schouders :S

30kg DB Snatch
            YouTube - 30kg DB Snatch
            Last edited by Falstyr; 24-01-2009, 12:59.

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
              jaa dat hoor ik
              ben ook niet van plan om voor me 18e te kuren.

en ik moet naturel trainen? was het maar zon feest dat iedereen naturel was, dan was ik egt wel op wedstrijdniveau nu.

allemaal bedankt voor de motiverende reacties

de meeste mensen die zeiken dat je naturel moet trainen , hebben het of A zelf NOG niet gedaan of B durven niet te kuren of C zijn jaloers, wj weten weten beter...

zolang er maar doelstellingen blijvn voortvloeien uitonze aderen blijven WIJ knallen gap...

we gaan gewoon op je 18e kuren daarmee basta
              HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

we gaan gewoon op je 18e kuren daarmee basta
                wie ben jij om dat voor hem te bepalen, denk dat hij dat zelf wel kan.
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Bedankt voor je filmpjes Vinc! Respect.. die oefening die je als laatste doet zieter heftig uit :O
                  Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Dumbell snatch is leuk ja. Maar je kunt hem wat beter doen Vincent. Nu heb je de laatste paar milisec een echte pushbeweging. Als je je benen beter gebruikt vliegt het gewicht echt voor je lichaam omhoog, en dan heb je (idealiter) pas dat het gewicht neerkomt als je arm al gestrekt is.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Explosiviteit is inderdaad een probleem, maar het wordt beter en beter. Echt als je lange tijd op slow-mo snelheid van een BB'er traint duurt het lang eer je de explosiviteit terug hebt hehe.

Maar het gewicht speelt ook mee. Met een Clean heb je het voordeel door je benen te mogen zakken om het gewicht als een Front Squat te mogen opvangen. 80+kg krijg ik echt niet tot ooghoogte explosief omhoog, maar wel tot nek hoogte. Dan moet je nog een beetje zakken om hem op te vangen.

Denk dat het princiepe van Barbel naar DB Press van jouw ook hier van toepassing is dan. 80kg - 20kg van stang = 30kg voor een DB. En dan is het niet meer zo vreemd als er een korte push beweging in zit. Eerder met de 28kg zat ik pas te pushen voor een halve Shoulder Press ROM qua afstand :P

Comment

Kijk, ik zeg het omdat ik die 30 ook 5x haal, zonder die echte push. En ik had die echt al lang niet meer gedaan. Gewicht is inderdaad dus een factor, maar in jouw geval had ik de lat hoger geschat.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                          wie ben jij om dat voor hem te bepalen, denk dat hij dat zelf wel kan.

zijn neef

vandaag samen met triple O.G. schouders getrained pFF sloper

nekpress smit machine moeten ff snel daa filmpjes van maken..

vandaag 95 kilo (fail)

triple wat was het 80?

.. maar anyway KILLER workout!
                          Last edited by GeneralIx; 25-01-2009, 23:34.
                          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

zijn neef

vandaag samen met triple O.G. schouders getrained pFF sloper

nekpress smit machine moeten ff snel daa filmpjes van maken..

vandaag 95 kilo (fail)

triple wat was het 80?

.. maar anyway KILLER workout!
                            het was 95 ja Gaat hard !

binnekort komt ook filmpje van bankdrukken.
                            Last edited by GeneralIx; 25-01-2009, 23:34.
                            18 jaar, 105 kg,

DL:
                            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

@ Sickno

Persoonlijk ben ik niet zo kapot van AS als het gaat om personal records zetten. Ik wil zelf het liefst de natuurlijke grenzen van mijn kracht verkennen.
                              Ik weet niet of Triple als natural die 175 kg deadlift...maar als het wel zo is dan mijn diepe bewondering. Ikzelf doe 150 kg als maximum en weet hoe zwaar zulke gewichten zijn! Respect hoor.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                Kijk, ik zeg het omdat ik die 30 ook 5x haal, zonder die echte push. En ik had die echt al lang niet meer gedaan. Gewicht is inderdaad dus een factor, maar in jouw geval had ik de lat hoger geschat.
                                Uit nieuwsgierigheid gekeken naar lichtere gewichten. Daar doe ik precies hetzelfde. Dus het is een techniek "foutje" dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X