Het grote 'filmpjes van oefeningen' topic!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Flat Bench Flyes 10 * 14 Kilo

YouTube - Flat Dumbell Flyes 10 * 14

Flat Bench Flyes 8 * 16 Kilo

YouTube - Flat Dumbell Flyes 8 * 16

Incline Dumbell Press 10 * 18

YouTube - Incline Dumbell Press 10 * 18

Incline Dumbell Press 7* 20 (Side)

YouTube - Incline Dumbell Press 7 * 20 (Side)

Bench Dips (+ 20 Kilo)

YouTube - Bench Dips 8 * 20

Bench Dips (+ 22,5 Kilo)

YouTube - Bench Dips 8 * 22,5

Overhead Tricep Ext. (10 * 16)

YouTube - Overhead Tricep Ext. 10 * 16

Overhead Tricep Ext. (8 * 18)

YouTube - Overhead Tricep Ext. 8 * 18 (Side)
    Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Probeer bij die fly's de hoek gelijk te houden tussen onderarmen en biceps

Dumbell presses zien er naar mijn mening echt goed uit!

Bij die triceps extensions zou ik mn ellebogen veel dichter bij je hoofd houden. Dus biceps tegen je oren, recht omhoog wijzendm ellebogen stil houden en je triceps aan het werk zetten. Zoals jij het doet maak je er meer een schouder oefening van. Je gebruikt ook triceps natuurlijk, maar deze oefening is bedoeld als triceps iso

Verder goed topic man! Ik ga binnenkort ook maar eens wat filmpjes maken en mezelf onderwerpen aan commentaar. Toch handig, omdat je er zelf toch anders naar kijkt dan een objectieve derde.
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Als het allemaal goed gaat proberen we bij de "Illustere Trio" training van 7 Februari aanstaande ook filmpjes te maken die we hier kunnen posten. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar commentaar.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          Als het allemaal goed gaat proberen we bij de "Illustere Trio" training van 7 Februari aanstaande ook filmpjes te maken die we hier kunnen posten. Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar commentaar.
          Jah! Dat is leuk! Ik ben benieuwd!
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Spank View Post
            Jah! Dat is leuk! Ik ben benieuwd!
            Natuurlijk is dat leuk.
            Denk je dat ik afspreek met die honden als het saai zou zijn?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Natuurlijk is dat leuk.
              Denk je dat ik afspreek met die honden als het saai zou zijn?

Goed, bij deze zeg ik definitief af... Laat me een beetje een hond noemen zeker
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

- gaat lekker spank de flys beginnen al heel erg op flys te lijken nog ff de hoek helmaal corigeren en het is perfect. zou hem alleen iets minder ver laten zakken.. voelt hij nou trouwens al anders aan?
                - Tricep overhead, /agree met leo. ellebogen veel meer naar elkaar toe. . als je in de spiegel kijkt moeten ze eigenlijk zichzelf aanwijzen.

de rest zag er goed uit , (dippen heb ik zelf ook nog niet echt onder de knie voor de ideale methode)

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  Goed, bij deze zeg ik definitief af... Laat me een beetje een hond noemen zeker
                  Goh...voelde je je aangesproken dan>?

Comment

Ook ff een filmpeke van mij. Is mn laatste set roeien (vergeten mn eerste op te nemen ). Begon op 70 kg, daarna 67,5 / 65 en het filmpje is 62,5. Normaal deed ik 4x8, maar nou heb ik het gewicht wat zwaarder gedaan, zoveel mogelijk stricte en nog wat cheated erachteraan. 10 Reps per set was het geworden.

BOR 10 x 62,5 kg in de laatste set, zoveel mogelijk stricte, rest cheated:

YouTube - Training leo

BOR dumbell 8 x 30 kg (max beschikbaar). Ook laatste set:

YouTube - training leo 2

Goodmornings 8 x 67,5 kg einde van de training:

YouTube - Training leo 4

Wat ik zelf al zag, is dat ik misschien wat minder mn bovenrug moet bollen bij de rows. Goodmornings lijken me oke? Wat kan er volgens jullie beter?

Donderdag ga ik ff wat benen oefeningen vastleggen op de cam.
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

BOR dumbell 8 x 30 kg (max beschikbaar). Ook laatste set:

Je bent veel met een kronkelige rug bezig.. die beweegt veel en raar..

VIEL mij op.. weet niet of dat zo hoort dus don't blame me..

De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Ja precies dat dacht ik ook al. Was mn laatste set van de 4 (op 8x30 kg dus)

Comment

Tja wat kun je nog verbeteren...Zegt het zelf al. Dus dan ga ik alleen even in op de Good Morning. Je barbel lager op de rug leggen. Je moet dan automatisch je schouderbladen naar achter trekken en de bovenrug aanspannen. Is even wennen. Dan je reet naar achter duwen...of te wel je onderrug "archen" zodat je niet bol gaat trekken. En dan merk je dat je niet 100% horizontaal kunt gaan zonder dat je die arche verliest. Houdt je rug de gehele tijd gespannen en zo ook je abs natuurlijk. Als je bovenrug dan alsnog gaat krommen...meer DB Rows zwaar doen. Of zware face pulls.

Mijn uitvoering met 100kg, 3 reps.
                          YouTube - 100kg Good morning 3reps

Zie dat ik wel diep naar beneden ga met me reet om balans te houden o.O

Comment

Dikke goodmornings Fallus!
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het is praktisch hetzelfde als een stiff ligged deadlift/roman deadlift. Dus zal binnenkort de 130kg er ook mee voorbij gaan :P Hoop elke week 5kg er bij te plakken tot ik 140-150kg GM's doe voor 3reps. Dan zou me rug sterk genoeg moeten zijn om zonder krom trekken de 170-180kg te kunnen deadliften

Maar merk dat me rug echt ophoud met zeer doen. Dus ben blij met riem en GM's

Comment

Volgende week ga ik maar eens gauw proberen 170 kg te deadliften...jij begint me veel te snel in te halen Vincent bah!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X