Verschil in borst-spieren Hellupp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verschil in borst-spieren Hellupp

Hallo sporters,

Mijn probleem is als volgt. Ik train zo 3 keer p/week mijn hele lichaam per training, nu naar 1,5 jaar trainen is mijn borst massa zeker toegenomen alleen mijn rechter borstgedeelte blijft hangen. Mijn linker borst groeit zeker, heeft ook meer massa. Dit vindt ik nogal storend want ik zie zelf zeker het verschil, beetje raar de ene groot de andere klein haha.

Zelf denk ik omdat mijn rechterarm mijn sterkere arm is teveel doet tijdens de borstoefeningen. Kan dit??
    Nu is mijn vraag aan jullie wat ik hier aan zou kunnen doen qua oefeningen/of fouten die ik maak.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.....

Groetjes Kleintjepils.

Als ik me niet vergis..: *ahum* dan kan je proberen om eerst je triceps uit te putten voordat je je met je borst bezig gaat.. zodat alle kracht puur uit je borst vandaan komt.. houd dan wel rekening hiermee: je pakt ee stuk minder gewicht

Comment

heey kleintjepils,
      ik heb hier ook last van als je naar het wedstrijd topic gaat (off topic gebied) kan je foto zien van mijn borst.
      dan zie je dat links groter is en ik denk dat dit bij mij ook komt omdat mijn rechterarm sterker is.
      zowiezo is het bij mij 1 puinhoop.

helaas weet ik niet goed hoe je dit kan rechtrekken en ik denk zelfs dat het niet mogelijk is.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Zou vanzelf bij moeten trekken.
        Je kan eventueel de achterlopende borst zwaarder te trainen en zo ie zo oefeningen doen met losse dumbles.
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
          Als ik me niet vergis..: *ahum* dan kan je proberen om eerst je triceps uit te putten voordat je je met je borst bezig gaat.. zodat alle kracht puur uit je borst vandaan komt.. houd dan wel rekening hiermee: je pakt ee stuk minder gewicht
          Je vergist je, wanneer je eerst met borst begint dan heb je een beter kans om te sneller te groeien dan eerst triceps te pakken. Andersom zullen de triceps alle aandacht krijgen...

Comment

Oke bedankt voor de reacties. Ik zal ff kijken wat helpt want dat is ook natuurlijk bij iedereen anders. Het is zo vreemd want ik zie duidelijk veel verschil in borst, niet echt fijn. Maar er zijn geen bepaalde trainingen of oefeningen waardoor ik dit recht kan trekken?

Comment

nope is er niet enige wat been zij.
              maar maakt niet uit
              mijn benen zijn niet gelijk links is groter
              mijn armen zijn niet gelijk rechts is groter
              mijn buik spieren zijn niet gelijk links heb ik 1 blokje meer
              en mijn borst is niet gelijk links is groter

dus gewoon 1puinhoop
              Calisthenics / Street workout

Comment

@ ijsblok Haha dan kan ik me met jou meten, mijn lichaam is ook niet helemaal gelijk, mijn rechterbeen is ook vele malen groter(komt door voetbal).Ik ga proberen om wat BEEN zei maar eens te gaan proberen dan kan ik het beste 1 Triceps oefening van te voren doen?

Comment

Mischien dumbell fly doen met 1 arm:P
                  Last edited by -HnK; 18-02-2009, 12:53. Reason: Foutje:P!!
                  Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X