Vast een instructeur bij Fit 4 Free.. Lopen alleen maar studentjes rond. Waarom zeg je niet gewoon dat hij plantaardige frituurolie(goeie vetten) kan gaan drinken ideale weightgain shake!!
Snel aankomen en groeien
Collapse
X
-
dat bedoel ik nou
Originally posted by fit4free View PostAls je niet goed aankomt door heel gezond te eten (wat de meeste fanatieke sporters doen) kan je ook eens proberen wat vetter voedsel te erbij te eten, maar dan als als 1 maaltijd op een dag erbij.
Gewoon eten ..eten en nog meer eten!
I.p.v 7 boterammen eet je er vanaf nu 14.
Veel sultanans en droge koekjes eten.
Minimaal 4 maaltijden op een dag,dus ga voor de 5.
Zit je vol bij het avondeten, probeer gewoon nog iets meer te eten.
Veel fruit,eiwitten, koolydrathen.
Als je vaak magere kwark eet, pak dan i.p.v magere gewoon volle.
Eerst krijg je wel een buikje waarschijnlijk, maar dan weet je wel dat je dat vet kan gaan gebruiken en omzetten in spieren.
En jij hier fitnees bla bla,ik zou voor intiligentie gaan voor broodje poep,,,is voor je vezel rijk.
Aub kom nou niet met verhalen met drooge koekjes,en stories jesus man
Comment
-
Originally posted by fit4free View PostAls je niet goed aankomt door heel gezond te eten (wat de meeste fanatieke sporters doen) kan je ook eens proberen wat vetter voedsel te erbij te eten, maar dan als als 1 maaltijd op een dag erbij.
Gewoon eten ..eten en nog meer eten!
I.p.v 7 boterammen eet je er vanaf nu 14.
Veel sultanans en droge koekjes eten.
Minimaal 4 maaltijden op een dag,dus ga voor de 5.
Zit je vol bij het avondeten, probeer gewoon nog iets meer te eten.
Veel fruit,eiwitten, koolydrathen.
Als je vaak magere kwark eet, pak dan i.p.v magere gewoon volle.
Eerst krijg je wel een buikje waarschijnlijk, maar dan weet je wel dat je dat vet kan gaan gebruiken en omzetten in spieren.
Als ik jou was zou ik eerst eens zelf wat rondlezen voor je dit soort adviezen gaat geven... Wat een BS.Last edited by Pinada; 02-04-2009, 07:48."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Het advies van fit4free is crap. Ik heb altijd een goed dieet gevolgd, maar ik heb mijn verzadigde vetten omhoog gegooid om extra kcal binnen te krijgen en mijn test omhoog te krikken (was vrij laag bij mij). Ik begon in 2005 met Posseltjes stats (zo ongeveer). Ik woog 63 kg met een BF van 8% bij een lengte van 1m83. En dat na een periode dat ik 113 kg woog bij een BF van 34%!!
Over uitersten gesproken...
Maar het werkte wel. Wat niet werkt is lulkoek advies opvolgen van Fit4free.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Je kan natuurlijk ook shakes maken met olijfolie en melk, driekwart melk op 1 kwart olijfolie en wegklokken maar, zitten dan alsnog genoeg onverzadigde vetten in die o zo belangrijk zijn.
Het klinkt goor maar je proeft eigenlijk alleen de melkIn college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostJe kan natuurlijk ook shakes maken met olijfolie en melk, driekwart melk op 1 kwart olijfolie en wegklokken maar, zitten dan alsnog genoeg onverzadigde vetten in die o zo belangrijk zijn.
Het klinkt goor maar je proeft eigenlijk alleen de melkGeniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment