Snel aankomen en groeien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vast een instructeur bij Fit 4 Free.. Lopen alleen maar studentjes rond. Waarom zeg je niet gewoon dat hij plantaardige frituurolie(goeie vetten) kan gaan drinken ideale weightgain shake!!
    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

dat bedoel ik nou

Originally posted by fit4free View Post
      Als je niet goed aankomt door heel gezond te eten (wat de meeste fanatieke sporters doen) kan je ook eens proberen wat vetter voedsel te erbij te eten, maar dan als als 1 maaltijd op een dag erbij.
      Gewoon eten ..eten en nog meer eten!
      I.p.v 7 boterammen eet je er vanaf nu 14.
      Veel sultanans en droge koekjes eten.
      Minimaal 4 maaltijden op een dag,dus ga voor de 5.
      Zit je vol bij het avondeten, probeer gewoon nog iets meer te eten.
      Veel fruit,eiwitten, koolydrathen.
      Als je vaak magere kwark eet, pak dan i.p.v magere gewoon volle.
      Eerst krijg je wel een buikje waarschijnlijk, maar dan weet je wel dat je dat vet kan gaan gebruiken en omzetten in spieren.
      dat bedoel ik nou pinada,,,,,,over slotjes gesproken.

En jij hier fitnees bla bla,ik zou voor intiligentie gaan voor broodje poep,,,is voor je vezel rijk.
      Aub kom nou niet met verhalen met drooge koekjes,en stories jesus man

Comment

Originally posted by fit4free View Post
        Als je niet goed aankomt door heel gezond te eten (wat de meeste fanatieke sporters doen) kan je ook eens proberen wat vetter voedsel te erbij te eten, maar dan als als 1 maaltijd op een dag erbij.
        Gewoon eten ..eten en nog meer eten!
        I.p.v 7 boterammen eet je er vanaf nu 14.
        Veel sultanans en droge koekjes eten.
        Minimaal 4 maaltijden op een dag,dus ga voor de 5.
        Zit je vol bij het avondeten, probeer gewoon nog iets meer te eten.
        Veel fruit,eiwitten, koolydrathen.
        Als je vaak magere kwark eet, pak dan i.p.v magere gewoon volle.
        Eerst krijg je wel een buikje waarschijnlijk, maar dan weet je wel dat je dat vet kan gaan gebruiken en omzetten in spieren.

Als ik jou was zou ik eerst eens zelf wat rondlezen voor je dit soort adviezen gaat geven... Wat een BS.
        Last edited by Pinada; 02-04-2009, 07:48.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Het advies van fit4free is crap. Ik heb altijd een goed dieet gevolgd, maar ik heb mijn verzadigde vetten omhoog gegooid om extra kcal binnen te krijgen en mijn test omhoog te krikken (was vrij laag bij mij). Ik begon in 2005 met Posseltjes stats (zo ongeveer). Ik woog 63 kg met een BF van 8% bij een lengte van 1m83. En dat na een periode dat ik 113 kg woog bij een BF van 34%!!
          Over uitersten gesproken...
          Maar het werkte wel. Wat niet werkt is lulkoek advies opvolgen van Fit4free.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Dus Possel: er is hoop voor je Tegen 2011 ben je een monster ala DSO
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Je kan natuurlijk ook shakes maken met olijfolie en melk, driekwart melk op 1 kwart olijfolie en wegklokken maar, zitten dan alsnog genoeg onverzadigde vetten in die o zo belangrijk zijn.
              Het klinkt goor maar je proeft eigenlijk alleen de melk
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                Je kan natuurlijk ook shakes maken met olijfolie en melk, driekwart melk op 1 kwart olijfolie en wegklokken maar, zitten dan alsnog genoeg onverzadigde vetten in die o zo belangrijk zijn.
                Het klinkt goor maar je proeft eigenlijk alleen de melk
                Ook een goede tip. Maar ik hou het liefst bij (half)volle melk als ik bulkshakes maak
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X