Ik was eigenlijk wel benieuwd of jullie zelf wel eens afwisselen van benchgrip. Persoonlijk heb ik altijd dezelfde neutral grip, maar gister eens geƫxperimenteerd (na mijn werksetjes ofc.) met uberwide(buiten ringen) wide (op ringen) neutral, en closer (handen nog op ribbels) en CGBP is dan binnen ribbels. En kan wel zeggen dat me borst nu om ganade smeekt van de spierpijn, puur van het wisselen van de grip. Nou zeg spierpijn natuurlijk lang niet alles, maar geft toch wel aan dat je net iets ander gedeelte van je borst aanspreekt dan met neutral grip (en met wide/uber wide je onderste ROm van je bench wat harder pakt)
Dus zit een beetje te twijfelen om anders wat afwisseling te introduceren in mijn benchschema, vandaar de vraag.
EDIT; optie 5 is ik wissel af, maar weet niet hoe je dit aan kunt passen in etiquette
Dus zit een beetje te twijfelen om anders wat afwisseling te introduceren in mijn benchschema, vandaar de vraag.
EDIT; optie 5 is ik wissel af, maar weet niet hoe je dit aan kunt passen in etiquette
Comment