Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
yo gasten ik ben hier nieuw en al direkt een vraagje ik train al een paar jaar en ikheb het gevoel dat men armen niet veel uitzetten en groeien vooral men bisceps. misschien wat goede raad ofzo grtz jamzie
Heb gelezen (sory weet niet meer waar) dat een groot deel van je biceps bepaald wordt door de grote van je triceps. Dus vergeet niet ook met de triceps te knallen en tot het uiterste te gaan
Verder is het basic:
1. Hard trainen
2. Goede voeding
3. Rust
Heb gelezen (sory weet niet meer waar) dat een groot deel van je biceps bepaald wordt door de grote van je triceps. Dus vergeet niet ook met de triceps te knallen en tot het uiterste te gaan
Verder is het basic:
1. Hard trainen
2. Goede voeding
3. Rust
Ik denk dat jij gelezen hebt dat een groot deel van je arm bepaald wordt door je triceps, dit wordt nogal eens gezegd. Echter, de biceps en de triceps bepalen allebei ongeveer 50%. Alleen geeft de triceps volgens mij de dikte aan de arm, maar hij is zeker niet belangrijker dan de biceps, en andersom ook niet.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment