Buikvet!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikvet!!!

Hoi,

Ik train vrij regelmatig (3 tot 4 keer in de week) maar het lukt me maar niet om mn buikvet weg te krijgen.... Doe ik iets verkeerd? Mijn trainingsschema is als volgt:
    - 5 minuten warming up
    - krachttraining (voornamelijk de grote spiergroepen)
    - 10 minuten buikspieren (iedere keer een ander setje)
    - 20 tot 25 minuten cardio.
    Mis ik iets of kan ik iets aanpassen waardoor ik mooie zichtbare buikspieren krijg? Please help!
    Thanks!

Zichtbare buikspieren, daarvoor moet je je vetpercentage verlagen. Hoe zit het met je voeding?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Cardio opschroeven > 40 min

en kijk hoeveel KCAL je op een dag binnenkrijgt, dus post je voedingsschema hier even
      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Uhm.... ik heb eigenlijk niet een officieel voedingsschema...
        's ochtends: 1 bruine boterham met met kaas
        's middags: 3 bruinte boterhammen met boter en kaas e/o vlees
        's avonds: aardappels, vlees, groente.
        Als ik doordeweeks ga sporten, ga ik direct vanuit het werk. Ik eet tussendoor dan een krentebol met boter.
        Tussendoortjes = fruit en af en toe een sultana oid.
        Wat zal het zijn? 2400 kcal per dag?

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
          Cardio opschroeven > 40 min

en kijk hoeveel KCAL je op een dag binnenkrijgt, dus post je voedingsschema hier even
          Dus post je voedingsschema even in het daarvoor bestemde topic.niet hier.
          Originally posted by PammieN View Post
          Als ik doordeweeks ga sporten, ga ik direct vanuit het werk. Ik eet tussendoor dan een krentebol met boter.
          Verder zuigt je voeding gigantisch. LEES het forum door, onder andere de tientallen zoniet honderden topics over dit onderwerp. Iets verder kijken dan je buik uithangt.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Als ik dit zo zie is dit bij lange na geen 2400 kcal (tenzij je natuurlijk 100 gram kaas of zo op 1 boterham doet). Zet je voeding eens in een excel bestand en zet er per product/maaltijd bij hoeveel er in zit aan koolhydraten, eiwitten, vetten en totale kcal.

Maar als ik dit zo zie ligt voor jou de prioriteit bij het in orde krijgen van je voeding, nog voor je je training aan gaat passen.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

idd zoals pinada zegt in excell zetten. kijk op het dorum ff voor een goed voorbeeld en vanuit daar kun je jou eigen behoefte op aanpassen

Comment

Thanks! Ik ga er mee aan de slag.
                Ik zie nu wel in dat alleen trainen niet genoeg is. Moet ik toch afscheid nemen vn m'n lekkere bruine boterham..... Ik ga op zoek naar het ideale voedingsschema. Kijken of dat het 'perfecte lichaam' voortbrengt!

Comment

You wish. Mag blij zijn als je op de 1500 uit zal komen met dat. Dus zou even een fatsoenlijk eetpatroon opzetten. 2,5gr eiwit per 1kg lichaamsgewicht, 50-60gr onverzadigd vet. 100gr of minder koolhydraten op niet sportdagen en 150-200 op sportdagen.

Als dat werkt na een tijdje nog wat cardio op niet sportdagen toevoegen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    100gr of minder koolhydraten op niet sportdagen en 150-200 op sportdagen.
                    is dat niet heel weinig koolhydraten?

Comment

Thanks! Ik ga er mee aan de slag.
                      Ik zie nu wel in dat alleen trainen niet genoeg is. Moet ik toch afscheid nemen vn m'n lekkere bruine boterham..... Ik ga op zoek naar het ideale voedingsschema. Kijken of dat het 'perfecte lichaam' voortbrengt!

Aantal puntjes:
                      -Je gaat niet op zoek naar het ideale voedingsschema, je maakt er zelf 1
                      -Je bruine boterham kun je er gewoon inlaten, volkoren boterham. Maar daar kom je wel achter

Zou ook een trainingsschema maken als ik jouw was en niet gewoon lekker krachttraining doen uit de losse pols.

Succes
                      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Bumperdebump!
                        Topic van bijna 2 jaar geleden......

Comment

haha hammertime wil zijn website promoten volgens mij.. Op een of andere manier zien al die sites die je iets willen verkopen er allemaal hetzelfde uit..

Eerst een superlang verhaal om je te overtuigen.. en dan na 3 kwartier naar beneden scrollen staat er dat je zoveel € moet aftikken haha
                          Failure is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X