Ik heb een maand lang alle tijd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb een maand lang alle tijd

Hallo,

Ik heb een maand lang alle tijd om mijn spieren te trainen. Ik ben hiervoor 2 a 3 keer per week wezen fitness-en. Ik wil in deze maand een optimaal resultaat.

Welke oefeningen zouden jullie adviseren zodat ik in een maand een optimaal resultaat zal zien? Wat vinden jullie van tweemaal daags fitnessen? ('smorgens en 's avonds). Wat is het minimum aantal rustdagen en verminder je dat met proteine shakes of zijn die alleen voor spiergroei?

Ik ben benieuwd wat jullie advies is (en ik snap dat het niet de bedoeling is dat ik blessure's krijg, ik doe liever vaker een lichter gewicht gebruiken dan minder een zwaarder gewicht, of is dat niet slim voor spiertraining?)

Ab

Even wakker worden jij. 3x per week is genoeg, 48uur rust tussen training. 1x per dag trainen max.

Binnen een maand ga je geen zichtbare resultaten halen, tenzij je net bezig bent. Dan zou je mss wat verandering kunnen gaan zien.

Verder -> Stickies lezen.

Comment

oi beachboy

vooral naar je voeding kijken

Comment

In een maand ga je nou niet bepaald een monsterfysiek opbouwen. Wel kan je wat verschil gaan zien in een maand (ook na een jaar goed trainen en eten) ben ik van mening, tegenover Tums.

Daarnaast hoef je niet altijd 48 uur rust tussen trainingen te hebben. Wel minimaal 48 tussen spiergroepen (of ik zie wat over het hoofd, maar naar algemeenheid gaat dit wel op).

Tweemaal daags fitnessen geeft aan dat je duidelijk geen idee hebt waar je mee bezig bent (zelfs al stel je het "alleen maar" voor) en hoe bb werkt.

Verder geld voor jou dezelfde basis als voor iedereen: check gewoon rond op het forum, maak een eetschema en een trainingsschema en post dat en vraag meningen erover. En waag het niet met troep aan te komen ("wat vinden jullie van rijstwafels in mn schema en 3 maal daags crunches op de abs machine?")
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Als je voor het eerst begint met fitness. Zul je het wel een beetje zien in een maand. Maar dat zal niet opzienbarend zijn. Verder wat hierboven ook gezegd word. Kom met een voedingsschema en trainingsschema en wij zullen het evt. verbeteren. En dan gaan met die banaan.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

jij wilt de chicks op het strand versieren met je body

Comment

Gewoon stickies gaan lezen en voedingsschema/trainingsschema maken voor je zelf die proteine shakes gaan je toch niet helpen als je voeding kut is.

Comment

Er bestaat een soort training waar je bv in de ochtend borst traint en smiddags biceps ofzo (weet niet meer hoe het noemt), maar volgens mij is dit enkel voor iemand die veel ervaring heeft. Een beginner bereikt evenveel met een simpele full body 3x per week.
                Vergeet niet dat je bodybuilding op lange termijn moet bekijken, niet op een maand!

ohja, als iemand je topic sluit is het niet de bedoeling dat je alles kopiert en een nieuw aanmaakt denk ik...
                @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post

ohja, als iemand je topic sluit is het niet de bedoeling dat je alles kopiert en een nieuw aanmaakt denk ik...

nee inderdaad, ik zeg hier ook een slotje op, TS gaat maar lezen trainen en voedingschema's maken
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Inderdaad, dit is zeker niet de bedoeling. Is ook meteen de laatste waarschuwing.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X