borst resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    moet jij zeggen
    jij OOK, vieze gotic! (oops dat was van thermometer 4)

bankdrukken smaller als je schouders lijkt me een moeilijke opgave denk dat ik dan geen pr neer zet.

zoals de meeste al zeggen: voedinschema maar eens posten en trainingsschema.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Mie-keey View Post
      wel voor de magnetron?
      Nee, wel voor het 3 maal daagse nekschotje
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Wat ik merk bij mijn borst, hoog volume werkt niet. Zelfs averechts. Wat bij mijn borst wonderen doet is een incline db press in rest pause stijl Ă  la DC, en daarna een setje of twee flyes doen.

Als je overigens niet aan de rest-pause wilt, 5x5 met big-ass gewichten doet het ook lekker. Heb het idee dat je je borst maximaal moet stimuleren met zo min mogelijk werksets.
        Heb iets soortgelijks. Groei beter op 10sets 3reps dan 3sets 10reps. Verschil in volume, maar als ik geen rep meer kan dan heb je weer even rust en knal je nog wat reps er uit. Bij 3 sets en rust pause heb ik te weinig rust om dat gewicht weer te verplaatsen en fail net zo makkelijk weer. 5x5 is dan meer "rust" en wennen aan het gewicht dat de week er na met 10x3 gedaan wordt.

Comment

Hoe werkt borsten trainen á la DC dan?

Comment

Close grip bench press legt meer de nadruk op je triceps.
            " Failure is not an option "

Comment

Originally posted by Revius View Post
              moet jij zeggen
              hij klaagt niet over zijn vooruitgang en misschien slaapt hij wel tot 5 uur om vervolgens te trainen en nachtwerk te doen, you just dont know

Comment

Originally posted by tha man View Post
                hij klaagt niet over zijn vooruitgang en misschien slaapt hij wel tot 5 uur om vervolgens te trainen en nachtwerk te doen, you just dont know
                you just dont know, that i dont know
                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X