Squatte is chill!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Mijn reet en tieten zijn niet groot genoeg om Vince te bekoren.
    Dat is de eerste keer dat ik jou hoor zeggen dat je reet te klein is hahaha

Maar vooruit;..ga ik voor de middenweg:

You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

En nog één voor Fallus.

En nu weer terug naar squatten
      Attached Files
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

zoiets was het toch? :P

Comment

Squatten is heerlijk! Het is zo'n raar gevoel om af en toe een bijna dood ervaring toch als lekker te kunnen ervaren. Onbeschrijflijk!
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
            Squatten is heerlijk!
            Die chick hierboven ook !

Heb zelf net nog 8x150 gesquat, met alleen een bakje kwark en een whey shake op. Ging bijna knock out haha, heerlijk dat squatten.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              Die chick hierboven ook !

Heb zelf net nog 8x150 gesquat, met alleen een bakje kwark en een whey shake op. Ging bijna knock out haha, heerlijk dat squatten.
              Zeker weten! Alleen d'r tieten vind ik niets aan ze moeten wel netjes op hun plek blijven staan want ze hangen daar namelijk als pudding!
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik vond squatten een super oefening want men benen werden echt gespierd maar nu krijg ik veel broeken niet meer over men benen :s
                Nu met de solden al 3 jeansen moeten laten liggen in de winkel omdat ze niet over men benen gaan ofwel heel hard spannen.
                Dus ben maar gestopt met squatten voorlopig.

Comment

Hahahaha broeken te klein jah dat kan bij mij nog wel ff dure met me 75kg squat maaja kheb de oefening maar 3x gedaan in me leven 2x rot en nu 1x chill, en tis inderdaad zon gevoel dat je stuk gaat maar dan op een goeie manier
                  Pumping Iron.

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    ik zie er na een jaar training al beter uit dan jij!! Hou eens op met iedereen afkraken die niet traint zoals jij dat doet. Is helemaal geen smoesjes;..atta was met mij trainen en die zag ook dat ik dat niet kan. Die heeft ij juist geadviseerd om veel te rekken en stretchen.

Fijn dat jij zo goed traint en 450 kilo kan tillen. Erg handig voor als je in frankrijk aan de tour meedoet en er een koe op de weg staat. Voor de verder rest;...werk eerst maar eens aan die enorme pens van je voordat je zo op andere mensen afgeeft. Geef opbouwende kritiek of doe niks
                    roid rage

Comment

Ik doe nu steeds meer gewicht erop met squatte.. doe nu 20kg meer naar 50kg.
                      Maar ik voel het een beetje daarna in mn onderrug.
                      Ik weet dat je met je bovenbenen omhoog moet gaan en daar voelen.
                      Dat gebeurt ook maar volgens mij drukt mn rug toch teveel mee of is het normaal dat je het voelt?
                      Voor de oefening wel goed uit, van hoe het er in de spiegel uit zien van de voorkant

Toch maar wat minder gewicht erop gooien? of is het dus normaal?

Comment

Ten eerste, wss is je techniek kut. Ten tweede je techniek is wss fout. Ten derde als je met 50kg al pijn krijgt in je onderrug is, je raad het, je techniek wss incorrect

Check fallus ze filmpjes maar, die doet vrij goed. Behalve dat pauzeren, dat doe je alleen om te kunnen zeggen dat het anders te makkelijk is
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Mn techniek is kut.. en nu?
                          Hou ik mn rug te bol?

edit, zal wel ff daar op de school vragen of ze willen kijken of t goed gaat..

Comment

raar dat je pijn krijgt, ik voel em altijd wel hard maar das meer een gevoel alsofk K.O kan gaan alsk niet ff ga zitte de pijn komt de dagen erna

PS: waar kan ik je techniek zien eigelijk kon et niet vinden hiero
                            Pumping Iron.

Comment

[quote=Yawgmoth;556702]Ten eerste, wss is je techniek kut. Ten tweede je techniek is wss fout. Ten derde als je met 50kg al pijn krijgt in je onderrug is, je raad het, je techniek wss incorrect

Het kon ook niet anders dan dat Yawgmoth dit poste
                              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Is niet beledigend bedoeld, maar ik weet gewoon dat 95% van de mensen die squatten iets foutdoen, doe zelf ook dingen fout en ik FSQ en das qua techniek nog stuk makkelijker ook

Maak maar ff filmpje dan kunnen we wel zien, maar kan wel indenken wat er foutgaat dus komtie;

Je breaked at the knees not at the hips
                                Je leunt tever naar voren
                                Je onderrug is bol in the hole
                                Je GM'ed het gewicht omhoog
                                Positie van je nek is fout
                                Knieen komen naar binnen (mits je zwaar squat)
                                En om af te sluiten je ellebogen staan te ver naar achter

Hier kan je alvast aan werken en als je dit niet hebt, respect
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X