Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vond squatten een super oefening want men benen werden echt gespierd maar nu krijg ik veel broeken niet meer over men benen :s
Nu met de solden al 3 jeansen moeten laten liggen in de winkel omdat ze niet over men benen gaan ofwel heel hard spannen.
Dus ben maar gestopt met squatten voorlopig.
Hahahaha broeken te klein jah dat kan bij mij nog wel ff dure met me 75kg squat maaja kheb de oefening maar 3x gedaan in me leven 2x rot en nu 1x chill, en tis inderdaad zon gevoel dat je stuk gaat maar dan op een goeie manier
ik zie er na een jaar training al beter uit dan jij!! Hou eens op met iedereen afkraken die niet traint zoals jij dat doet. Is helemaal geen smoesjes;..atta was met mij trainen en die zag ook dat ik dat niet kan. Die heeft ij juist geadviseerd om veel te rekken en stretchen.
Fijn dat jij zo goed traint en 450 kilo kan tillen. Erg handig voor als je in frankrijk aan de tour meedoet en er een koe op de weg staat. Voor de verder rest;...werk eerst maar eens aan die enorme pens van je voordat je zo op andere mensen afgeeft. Geef opbouwende kritiek of doe niks
Ik doe nu steeds meer gewicht erop met squatte.. doe nu 20kg meer naar 50kg.
Maar ik voel het een beetje daarna in mn onderrug.
Ik weet dat je met je bovenbenen omhoog moet gaan en daar voelen.
Dat gebeurt ook maar volgens mij drukt mn rug toch teveel mee of is het normaal dat je het voelt?
Voor de oefening wel goed uit, van hoe het er in de spiegel uit zien van de voorkant
Toch maar wat minder gewicht erop gooien? of is het dus normaal?
Ten eerste, wss is je techniek kut. Ten tweede je techniek is wss fout. Ten derde als je met 50kg al pijn krijgt in je onderrug is, je raad het, je techniek wss incorrect
Check fallus ze filmpjes maar, die doet vrij goed. Behalve dat pauzeren, dat doe je alleen om te kunnen zeggen dat het anders te makkelijk is
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
[quote=Yawgmoth;556702]Ten eerste, wss is je techniek kut. Ten tweede je techniek is wss fout. Ten derde als je met 50kg al pijn krijgt in je onderrug is, je raad het, je techniek wss incorrect
Het kon ook niet anders dan dat Yawgmoth dit poste
Is niet beledigend bedoeld, maar ik weet gewoon dat 95% van de mensen die squatten iets foutdoen, doe zelf ook dingen fout en ik FSQ en das qua techniek nog stuk makkelijker ook
Maak maar ff filmpje dan kunnen we wel zien, maar kan wel indenken wat er foutgaat dus komtie;
Je breaked at the knees not at the hips
Je leunt tever naar voren
Je onderrug is bol in the hole
Je GM'ed het gewicht omhoog
Positie van je nek is fout
Knieen komen naar binnen (mits je zwaar squat)
En om af te sluiten je ellebogen staan te ver naar achter
Hier kan je alvast aan werken en als je dit niet hebt, respect
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment