Squatte is chill!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Squatte is chill!

Hoi iedereen khad laatst een topic gepost over brandgevoel bij squatte en jawor het was et vertiefde broekje, khad een lossere trainingsbroek aangedaan geen gevoel meer dat iemand met een zweep op me buik sloeg

en kmoet zeggen datk squatte nu de chilste oefening vind die er is! je hebt egt het ultieme gevoel van progressie

PS: me gewicht ging ook 50% omhoog heerlijk
    Pumping Iron.

No shit sherlock, komt er eentje achter
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Squaten is nog chiller als je een buik hebt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Squaten is nog chiller als je een buik hebt
        voor jou dus uberchill.

Comment

ik squat nooit ..hahah ik weet dat dat vloeken in de kerk is,..maar tis echt zo. Geen squat voor ome bilo
          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
            ik squat nooit ..hahah ik weet dat dat vloeken in de kerk is,..maar tis echt zo. Geen squat voor ome bilo
            waarom niet?

Comment

Ik ben te stijf. In de loop der jaren zijn mijn hamstrings en andere spieren in achterkant benen wat verkort. Ik kan dus niet een 90 graden hoek maken (poephouding). Ik probeer nu wat te stretchen etc om het wat op te rekken.

Comment

Wat een kut smoesjes als ik met die instelling begon zou ik nooit wezen squaten. Gewoon zo diep gaan als je kan en elke keer diepen en mobiliteits werk doen om de groin en hamstrings op te rekken tot in het pijnlijke aan toe.

Comment

chill? Lekker afzien altijd die squat haha... lekker gevoel dat squatten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Wat een kut smoesjes als ik met die instelling begon zou ik nooit wezen squaten. Gewoon zo diep gaan als je kan en elke keer diepen en mobiliteits werk doen om de groin en hamstrings op te rekken tot in het pijnlijke aan toe.
                    ik zie er na een jaar training al beter uit dan jij!! Hou eens op met iedereen afkraken die niet traint zoals jij dat doet. Is helemaal geen smoesjes;..atta was met mij trainen en die zag ook dat ik dat niet kan. Die heeft ij juist geadviseerd om veel te rekken en stretchen.

Fijn dat jij zo goed traint en 450 kilo kan tillen. Erg handig voor als je in frankrijk aan de tour meedoet en er een koe op de weg staat. Voor de verder rest;...werk eerst maar eens aan die enorme pens van je voordat je zo op andere mensen afgeeft. Geef opbouwende kritiek of doe niks

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Ik ben te stijf. In de loop der jaren zijn mijn hamstrings en andere spieren in achterkant benen wat verkort. Ik kan dus niet een 90 graden hoek maken (poephouding). Ik probeer nu wat te stretchen etc om het wat op te rekken.
                      Ik dacht altijd dat de squat zelf dan gekgenoeg de beste stetch oefening was

Comment

Lolol, proost hier me shakie over me toetsenbord heen.

Pak em rawr!
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Ik dacht altijd dat de squat zelf dan gekgenoeg de beste stetch oefening was
                          qua dynamische stretching wel ja.

Als je de rom niet kunt uitvoeren zou ik toch eens zien aan wat dat kan liggen...
                          the one and only tabata overlord

Comment

Wat een bullshit Bilo als je afgekoeld bent en hebt leren lezen geef ik misschien wat meer uitleg idioot

Comment

kan niet wachten tot de volgende tour waar ze dan fallus inhuren om koeien van de weg te slepen...
                              BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
                              BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X