Opdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opdrukken?

hallo mense even een vraag ik druk me eige 3x 30 op voor ik ga slapen maar ik weet niet echt waar het goed voor is ik voel het alleen in me armen maar meeste mense zeggen dat je het overal moet voelen zal ik dit afschaffen of ermee doorgaan

Greetz

Het is nergens goed voor behalve spier uithoudings vermogen. Ga bankdrukken met gewicht.

Comment

Oke dank u ik doe niet vaak bank drukken omdat ik vaak alleen ga en meestal hulp nodig heb maar ik ga het toch doen dan maar minder gewicht

Comment

Ik dacht dat je dat beginnersschema deed dat je van Pinada had gekregen?
        Maar inderdaad opdrukken is op deze manier totaal zinloos.
        Groeten

Comment

Jaa maar sommige dingen niet waar ik de techniek niet van ken en/of ik niet kan doen vanwege de sportschool die niet. Erg veel materialen heeft maar wel gaat verbouwen

Comment

met halters, dumbbells en schijven kom je al een heel eind, lijkt me sterk dat je sportschool dit niet heeft
            Groeten

Comment

Jaa die dinge allemaal wel maar bijv.losse stang is er maar 1 meestal bezet dus dat ene apparaat voor je benen.. Iets waar je op ze kop aan kan gaan hangen voor je buik.. Dat kan dan niet.. Maja ik zorg wel dat ik die stang in handen krijg

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
                Jaa die dinge allemaal wel maar bijv.losse stang is er maar 1 meestal bezet dus dat ene apparaat voor je benen.. Iets waar je op ze kop aan kan gaan hangen voor je buik.. Dat kan dan niet.. Maja ik zorg wel dat ik die stang in handen krijg
                ik zou gaan klagen dat er te weinig is
                Maar zonder gein, heb gewoon schijt aan de andere mensen (niet helemaal), maar doe gewoon je ding, niet denken dat het asociaal is als jij die ene halter gebruikt of zo
                Groeten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Het is nergens goed voor behalve spier uithoudings vermogen. Ga bankdrukken met gewicht.
                  Dat ben ik niet met je eens, push ups zijn een prima oefening voor UB kracht ontwikkeling, massa zul je er niet snel mee kweken.
                  How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                    Dat ben ik niet met je eens, push ups zijn een prima oefening voor UB kracht ontwikkeling, massa zul je er niet snel mee kweken.
                    leg uit
                    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      leg uit
                      Push-ups vraagt actie van zeer veel spieren in je lichaam, zal bij beginners ook wel voor wat spiergroei(massa) zorgen (mensen die beginnen met setjes van 5-10 omdat ze gewoon niet meer kunnen) maar zal over-all geen noemenswaardig massa gain veroorzaken, al helemaal niet in de spiergroepen die "alleen maar" stabiliserend werken (dus de rug /schouderblad /buik/ been / onderarm /etc spieren)

Ik geloof dat de uitdrukking '' Massa kweek je met massa'' wel eens gebruikt wordt. Het zal, zoals Falstyr al aangaf, vele malen beter werken om te gaan bankdrukken omdat de push up beperkt wordt door je eigen lichaams gewicht. Nu kun je natuurlijk je trainingsmaatje op je rug laten zitten, of platen op je rug leggen, dan is het een ander verhaal. Maar waarom als je ook gewoon kunt bankdrukken etc. en de andere welbekende massa gain oefeningen?

gr Leon
                      How you like them apples?

Comment

Originally posted by Le0n View Post
                        Push-ups vraagt actie van zeer veel spieren in je lichaam, zal bij beginners ook wel voor wat spiergroei(massa) zorgen (mensen die beginnen met setjes van 5-10 omdat ze gewoon niet meer kunnen) maar zal over-all geen noemenswaardig massa gain veroorzaken, al helemaal niet in de spiergroepen die "alleen maar" stabiliserend werken (dus de rug /schouderblad /buik/ been / onderarm /etc spieren)

Ik geloof dat de uitdrukking '' Massa kweek je met massa'' wel eens gebruikt wordt. Het zal, zoals Falstyr al aangaf, vele malen beter werken om te gaan bankdrukken omdat de push up beperkt wordt door je eigen lichaams gewicht. Nu kun je natuurlijk je trainingsmaatje op je rug laten zitten, of platen op je rug leggen, dan is het een ander verhaal. Maar waarom als je ook gewoon kunt bankdrukken etc. en de andere welbekende massa gain oefeningen?

gr Leon
                        ja, oke hier ben ik het wel mee eens.
                        Maar niet als je had gezegd dat een gevorderde krachttrainer of bber zonder extra gewicht push ups gaat doen.
                        Groeten

Comment

ik begon 4 maanden lang met alleen opdrukken en zag wel degelijk resultaat

Comment

Fijn om te weten maar we hebben hier een discussie of het nu wel of niet nodig is.
                            Er zijn betere manieren zeg maar
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

@Leon
                              Push Ups kun je gebruiken als opwarming of als kleine oefening voor explosiviteit. Voor kracht en massa heb je er verder geen ene reet aan hoe je ook wend of keert. Hoe hoog je ook springt zal er niks aan veranderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X