Opdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Voor verbranden van cal. is het miss intressant maar voor de rest sluit ik me bij Fal aan.
    Who's the Chef

Comment

Tenzij er iemand op je rug gaat zitten
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        Tenzij er iemand op je rug gaat zitten
        Ach, je kan mun rug op shred
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

kom je dan nog van de vloer af?
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Meerzicht View Post
            ik begon 4 maanden lang met alleen opdrukken en zag wel degelijk resultaat
            Dat is dan ook alleen in het begin, als je nog niets hebt gedaan.. Zodra je spier er aan gaat wennen is het over met de pret.. Dat kan al na 4 weken het geval zijn... Dus? Je hebt het waarschijnlijk 3 mnd voor niets gedaan.. Ja je zag resultaat. Groei heb je niet in 4 weken, dus dat zie je ook pas later..... Zet n getrainde bber 3mnd alleen aan het opdrukken en hij zal zn massa van zn borst in gaan leveren....

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
              kom je dan nog van de vloer af?
              .....

@ Knulletje:
              Klopt, zagdit ook. IK dacht voordat ik de gym inging ook zo goed bezig te zijn met elke avond, ja elke avond, sit ups, opdrukken en te dippen op stoelen. Achteraf natuurlijk een lachertje.

Maar ik had eerste 2 maand voor die maatstaven best groei in mijn borst. De rest van het jaar helemaaaaal niks, en toen ik ging benchpressen knalde het vooruit.

Dus id, je zult als je nooit wat gedaan hebt best heeeel iets progressie boeken met opdrukken, maar ga gewoon lekker naar de gym en ga lekker bankdrukken, dan krijg je pas borstjes
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

En wie wilt nou geen grote tieten.

Comment

push ups doen we ook vaak bij basketball.. maar als die dingen nergens goed voor zijn zeg ik dat direct tegen me coach. Ik had er tog al een grafhekel aan.. kolerepushups
                  Last edited by lbj23; 15-09-2009, 17:46. Reason: ja vroege post gequote niet meer up 2 dat

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                    En wie wilt nou geen grote tieten.
                    iik niet hoor

Comment

Originally posted by lbj23 View Post
                      push ups doen we ook vaak bij basketball.. maar als die dingen nergens goed voor zijn zeg ik dat direct tegen me coach. Ik had er tog al een grafhekel aan.. kolerepushups
                      Tja misshien heb je er wat aan als je kettingen van 20-50kg op je rug legt. Anders inderdaad mee kappen en een fatsoenlijk kracht hok in richten om te sporten met overdracht naar je sport.

http://www.youtube.com/user/joedefranco
                      Zie je hoe echte atleten trainen.

Comment

Dee ook altijd push-ups en sit-ups bij basketbal en nog wel meer maar dat terzijde.
                        Het helpt in het begin wel, mar na aantal maanden zal het niet veel effect meer leveren, ook omdat je het maar weinig doet.
                        Of tegen de muur zitten.. ook zon 'leuke' oefeningen

Comment

*zucht* doe gewoon fatsoenlijke squats en borst oefeningen

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            *zucht* doe gewoon fatsoenlijke squats en borst oefeningen
                            Joh doe ik allang, dat was jaren geleden
                            En was niet slecht om een begin te maken.. maar ben blij dat ik nu dit doe.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Tja misshien heb je er wat aan als je kettingen van 20-50kg op je rug legt. Anders inderdaad mee kappen en een fatsoenlijk kracht hok in richten om te sporten met overdracht naar je sport.

YouTube - Kanaal van joedefranco
                              Zie je hoe echte atleten trainen.

haha filmpje is wel vet, maar dat zijn maar kleine deeltjes van trainingen.
                              en het is vooral old skool
                              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X