gast, op wat voor tijden leef jij in godsnaam :P
Opdrukken met klappen
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View PostIk adviseer je om een tijd lang niks meer te posten en alleen mee te lezen en te leren. Misschien dat je dan eens ophoudt met poep te praten en onzin adviezen te geven aan anderen.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Als je dan maar niet gaat klappen bij elke rep tijdens bankdrukken... Over het nut tijdens het opdrukken, Misschien wel iets.. Maar denk eens aan de schokken die: je schouders, triceps en borst krijgen? Ik geloof niet dat n gevorderde bber er gelukkig van word... Als je net begint? Ja dan denk ik dat het door de explosiviteit waardoor je het moet doen (je moet best snel zijn) het wel iets kan verbeteren... Ik heb net n paar van die reps geprobeert, Voelt niet fijn aan en alles (spieren) voel ik dreunen..
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Postgast, op wat voor tijden leef jij in godsnaam :P
Even eten en over half uur in de gym..
Maar bedankt LEo voor de info!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostAls je dan maar niet gaat klappen bij elke rep tijdens bankdrukken..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostAls je dan maar niet gaat klappen bij elke rep tijdens bankdrukken... Over het nut tijdens het opdrukken, Misschien wel iets.. Maar denk eens aan de schokken die: je schouders, triceps en borst krijgen? Ik geloof niet dat n gevorderde bber er gelukkig van word... Als je net begint? Ja dan denk ik dat het door de explosiviteit waardoor je het moet doen (je moet best snel zijn) het wel iets kan verbeteren... Ik heb net n paar van die reps geprobeert, Voelt niet fijn aan en alles (spieren) voel ik dreunen..Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostHaha, leuk dat je het ff probeert. Nee, dat viel mij ook op na het 25 keer gedaan te hebben. Je triceps trillen als een gek en mijn polsen vangen behoorlijke klappen op wat je ook voelt.
Comment
-
je pols in die houding is niet heel natuurlijk en zeker niet als je dan nog eens extra afzet om te klappen.
die dreun op je pols is gewoon killing en zal me niet verbazen als je veel pijn kan krijgen met het opdrukken in deze staat.
vroeger heb ik het ook gedaan en af en toe doe ik het nog als iemand een wedstrijdje ervan wil maken.
maar als je echt wilt trainen kan je beter aan de halters gaanCalisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: