op zoek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• op zoek

Ben nog op zoek naar 2 schouder oefeningen. ik heb nu de

shoulder press
    side raise
    front raise

staan, hierbij wil ik graag nog 2 bij doen.

en

voor de benen zoek ik er nog 1. deze heb ik nu,

Leg extentions,
    Leg press
    Leg curl
    Squat

Wie heeft er leuke suggesties?

Kees
    Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

heb hier een mooie site met allerlei oefeningen voor je

Exercise & Muscle Directory
    18 jaar, 105 kg,

DL:
    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Schouders: Push press, standing military press, seated military press, dumbell press, upright rows, behind the neck press (al moet ik erbij zeggen dat dit een blessuregevoelige oefening is en niet voor beginners), front raise, side raise, lateral raise, rear lateral raise

Benen: BB Back Squat (zowel parallel als full), Front Squat, Sissy Squat, Hack Squat, Leg Press, Lunges (zowel met bb als db), Deadlift, Stiff Legged Deadlift, Romanian Deadlift, Sumo Deadlift, Leg Extensions, Leg Curls, BB Calve Raise (kuiten), Seated Calve Raise (kuiten)

En er zijn er nog wel maar dit zijn meer de standaard oefeningen zeg maar die het meest gebruikt worden.

Waarom zou je trouwens 5 oefeningen pakken voor schouders? Zo'n grote spiergroep is het niet. 1 of 2 compounds en een paar isolaties zou voldoende moeten zijn.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Waarom zou je trouwens 5 oefeningen pakken voor schouders? Zo'n grote spiergroep is het niet. 1 of 2 compounds en een paar isolaties zou voldoende moeten zijn.
        klopt inderdaad, maar zo kan ik kiezen welke ik wil doen. En dan kan ik afwisselen, gehoord dat je je spieren ook moet verrassen met andere oefeningen. Of is dit niet aan de orde??
        Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Natuurlijk, maar je moet wel een beetje slim nadenken en je aan bepaalde zogenaamde 'basis' regels houden. En dus niet zomaar wat oefeningen door elkaar flikkeren omdat je die wel leuk lijken. Ik zeg overigens niet dat je dat doet, wil het alleen ff aangeven. Dat je dat dus in je achterhoofd houd.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zou niet weten waarom je er nog 2 bij wil doen? Doe gewoon meer op de oefeningen die je doet..
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X