biceps vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• biceps vraag

waarschijnlijk een veel gestelde vraag maar kan nergens wat duidelijkheid vinden?

ik train namelijk al een tijdje ( 3 jaar ongeveer) maar welke oefening ik nu ook doe mijn biceps groeit/verzuurd niet meer, maar is voor heen wel altijd goed gegroeid!

ik heb namelijk al heel wat oefeningen gedaan zoals; cocentration 1 handig en 2handig,hamer,dumbel,curl. spider curl,staande biceps curl, maar bij alles voel ik niet echt mijn biceps want mijn onderarmen zijn al verzuurd, dus kan ik niet verder.
    heeft iemand misschien wat tips om echt puur voor de biceps te gaan zonder dat de rest al is verzuurd.

alvast bedankt!

Je biceps verzuurt niet meer, maar groeit je biceps nog? Want als dat het geval is hoeft je biceps toch helemaal niet te verzuren.

Edit: Had niet goed gelezen, dus je biceps groeit ook niet meer.

Als ik een tijdje mijn biceps niet train en na een par weken terug biceps oefeningen doe dan knalt die er terug goed uit hoor.
    Last edited by Lukas; 06-12-2009, 16:59.

Comment

neej voor mijn gevoel groeit ie ook niet meer en voel hem dus totaal niet tijdens het trainen wat ik vroeger wel had!

Comment

Wat is jouw trainingsschema?

Comment

ben et begonnen met dropsets 4 sets van 10 herhalingen en gewicht steeds minderen. (ong 1 weekje).

daarvoor deed ik ongeveer 2 manden 10-8-6-4

mijn schema

maandag
          borst, bench vlak, decline, dumbell press, flyes. en de cable cross en chest press. 4-6 oefeningen afhankelijk van mijn stemming. triceps push down met cable 1 hand, triceps kickback, en liggend met barbel.

dinsdag

Rug/ biceps

Rug latt pull,seated row, chinnen, en omgekeerde flyes voor de bovenkant rug. en dumbell row of zoiets.

biceps.

op het moment

concentration/preacher 2 handen, decline dumbel zittend, hamer en daarna 21 met barbel

woensdag schouder

do herhaling van maandag

vrijdag herhaling dinsdag