Vet verbranden op buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vet verbranden op buik

Hallo mensen
    Ik ben hard bezig met trainen,
    nou gaat alles perfect,
    alleen door al het eten krijg ik een aardige pens (buik)
    Wat is nou een hele goeie oefening, om het vet rond je buik weg te krijgen,
    ik train me buik met buik oefeningen maar daar verbrand ik het vet niet
    echt mee, cardio lijkt me ook geen oplossing want dan verbrand je over je hele lijf het vet en dat moet ik juist weer niet hebben,
    graag advies

Heb jij de sticky wel gelezen?:O
    Plaatselijk vetverbranden kan niet.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
      Heb jij de sticky wel gelezen?:O
      Plaatselijk vetverbranden kan niet.
      Ja lees ze regelmatig nog eens door,
      Dan heb ik dat over het hoofd gezien..
      Maar wat zou jij voor oefeningen doen?
      gewoon buik blijven doen of cardio??

Comment

uhm gewoon je hele lichaam hard trainen, goed eten. en dan mischien wat cardio erbij
        bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Als je veel eet zit je dus in de bulk neem ik aan .
          Dan moet je een beetje buik voor lief nemen. Je gaat straks voor de zomer toch de cut in. tenminste daar ga ik vanuit. dus dan komt dat dan wel goed.
          Eerst maar wat massa pakken met KT.
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

onthou wel dat als jij je buikspieren blijft trainen zal je buik niet platter worden. Vooral in eerste instantie zal je zien als je te veel buikspieren traint dat je buik zelf wat "dikker" word doordat je buikspieren het buikvet naar buiten drukken.

Inderdaad moet je goed eten, hard trainen en vooral de grote spiergroepen. Heb je al wel een voedings/trainings schema?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
              onthou wel dat als jij je buikspieren blijft trainen zal je buik niet platter worden. Vooral in eerste instantie zal je zien als je te veel buikspieren traint dat je buik zelf wat "dikker" word doordat je buikspieren het buikvet naar buiten drukken.

Inderdaad moet je goed eten, hard trainen en vooral de grote spiergroepen. Heb je al wel een voedings/trainings schema?
              dat geld niet voor iedereem want als je alles traint en regelmatig fietst of hardloopt raak jke vanzelf vet kwijt en als je je buik traint drukt die het vet niet naarbuiten, dit geld alleen voor dikkere mensen

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                dat geld niet voor iedereem want als je alles traint en regelmatig fietst of hardloopt raak jke vanzelf vet kwijt en als je je buik traint drukt die het vet niet naarbuiten, dit geld alleen voor dikkere mensen
                hmmm dat vind ik dan weer niet helemaar corrrect mirts je een vetpercentage van 0% hebt. Iedereen heeft wel wat buikvet. Zeker als je boven de 10/12% zit zie je het buikvet goed zitten. Spieren die je traint worden groter. Als je niets aan je voeding doet maar wel buikspier trainingen blijft doen en je BF word niet lager denk je dan niet dat je buikspieren het vetlaagje naar voren duwen?

Maar goed ieder heeft recht op zijn eigen mening.

Comment

ik train mijn buikspieren amper.
                  alleen als ik er heel veel zin in heb.
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by gentjuh View Post
                    Bullshit. Ik heb nu een wat hoger vetpercentage, en dat vormt zich vooral op kont, buik en onderrug. Dus een kutplek. Maar de laatste tijd hebben mijn buikspieren een enorme run gemaakt, en the phoenix heeft gelijkt. MIjn buik staat wat boller door de dikkere buikspieren. Ik denk dat het per persoon verschilt, zoals bijna alles.

Je ziet mensen met enorme buikspieren en toch compleet plat. Maar je ziet ze ook met enorme buikspieren wat wat boller staat, en ik behoor tot die laatste. En een ander weer niet.

Dus jouw uitspraak kun je niet zo zeggen.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Vet kan wel plaateslijk aankomen verbranden weetik nog niet zeker.
                      Er bestaatook nog zoeits al inwendig vet, je kan dan droog zijn maardit ongezonde gevraalijke vet hebje dan wel, en daar door een bollere buik met goed zichtbare abs, normaal gesproken gaat inwendig vet als eerst weg maar dit zie ik niet bij iedereen gebeuren.

Comment

vet kan ook niet plaatselijk aan komen. Waar haal je die onzin vandaan zeg :S
                        Het is gewoon voorspelbaar waar je eerst vet aanzet en welke plekken daarna volgen. Vet verliezen is precies hetzelfde in omgekeerde volgorde.

Comment

Dit lijkt me een voedingskwestie, voeding aanpassen en lekker door trainen, plaatselijk vet verbranden gaat niet, met het trainen van je buikspieren gaat het vet ook niet weg...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X