armverschil wegwerken: hoe begin ik hieraan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Hmm ik zal kort uitleggen wat ik ervaar door tennis, maar gezien jouw armen gaat het niet helemaal op denk ik (denk niet dat jij een hardhitter bent?).
    Er zijn genoeg hardhitters die dunnere armen hebben en er is weinig rechtlijnig verband tussen de grootte van een spier en de kracht die een spier kan leveren. Hard slaan is eerder een combinatie van juiste opeenvolging van deelbewegingen dan van een dikke arm.
    Ik serveer keihard en trek in de rallies veel topspin. Daardoor heb ik heel ontwikkelde extensorpezen op mijn rechter elleboog. Die is echt f"cked up, ik zal er morgen ook eens een foto van posten samen met de biceps links en rechts.
    Is jouw tennisarm uitgesproken meer ontwikkeld? Ik weet niet of meer training links en rechts gaat leiden tot harder slaan, maar ik doe het voor mezelf

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Jongens, even realistisch

Jullie raden hem aan om minder hard te trainen rechts, zodat het minimaal bij zou kunnen trekken in het beste geval. Die kerel moet zich gewoon kapot trainen en over een jaar eens kijken hoeveel het scheelt. Dan alsnog niks van aantrekken en weer door gaan met knallen.
      Nee Yawg, dat zeggen ze niet...
      Ze zeggen kijk hoe sterk de andere arm is en doe dat ook met rechts..
      Wil jij nu dat: hij met 2 verschillende gewichten gaat staan klooien? Dat kun je toch niet menen....
      Gewoon zo zwaar mogelijk, voor de linker kant en rechts hetzelfde gewicht...
      Kan best eens n jaar duren, maar gelijk trekt het..

Comment

Dit is mijn streefdoel, geen bodybuilder maar wel afgetraind en kurkdroog.
        Ik zou het liefst clean willen doen, deze speler is al eens gepakt met clenbuterol geloof ik maar het zou ook nandrolon kunnen zijn.

Comment

Dan ben je best wel een nerd als je dat fysiek met AS wil nastreven.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Inderdaad, beetje zwakjes.

Comment

Voor tips over dat fysiek ===> Pro-ana Pro-Anorexia
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zie ik niet als afgetraind en kurkdroog. Ondervoed zou een betere term zijn.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Dan ben je best wel een nerd als je dat fysiek met AS wil nastreven.
                  Ik zei dat HIJ gepakt is met AS, en dat IK het clean wil doen.
                  AS komen mijn lijf niet in, onder geen enkele voorwaarde. Sups wel

Als ie ondervoed was ging ie niet elke dag 13km lopen, 5u tennissen en de rest spenderen in de gym.
                  Ik train niet onder het motto "hoe groter hoe beter"
                  Ik vind een getoned lichaam mooier dan een opgepompt lijf, en het is in mijn geval ook realistischer.
                  Denk wel dat veel vrouwen dit leuker vinden dan een kerel van 120kg

Comment

Getoned? Die kerel is op sterven na dood.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                      Getoned? Die kerel is op sterven na dood.
                      Dat ja
                      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by G. Coria View Post
                        Ik zei dat HIJ gepakt is met AS, en dat IK het clean wil doen.
                        AS komen mijn lijf niet in, onder geen enkele voorwaarde. Sups wel

Als ie ondervoed was ging ie niet elke dag 13km lopen, 5u tennissen en de rest spenderen in de gym.
                        Ik train niet onder het motto "hoe groter hoe beter"
                        Ik vind een getoned lichaam mooier dan een opgepompt lijf, en het is in mijn geval ook realistischer.
                        Denk wel dat veel vrouwen dit leuker vinden dan een kerel van 120kg
                        Voel je niet aangevallen man, ik doelde op die kerel, niet op jou. Dat hij dus een nerd is omdat hij AS nodig heeft gehad om dat fysiek te bereiken.

Comment

Jongens die gozer was in zijn glorietijd gewoon een van de beste gravel spelers, dus om hem nou af te kraken vind ik een beetje onzinnig. Hij was ook razendsnel, mede dankzij zijn lage gewicht waarschijnlijk.

Originally posted by G. Coria View Post
                          Er zijn genoeg hardhitters die dunnere armen hebben en er is weinig rechtlijnig verband tussen de grootte van een spier en de kracht die een spier kan leveren. Hard slaan is eerder een combinatie van juiste opeenvolging van deelbewegingen dan van een dikke arm.
                          Ik serveer keihard en trek in de rallies veel topspin. Daardoor heb ik heel ontwikkelde extensorpezen op mijn rechter elleboog. Die is echt f"cked up, ik zal er morgen ook eens een foto van posten samen met de biceps links en rechts.
                          Is jouw tennisarm uitgesproken meer ontwikkeld? Ik weet niet of meer training links en rechts gaat leiden tot harder slaan, maar ik doe het voor mezelf
                          Het was ook geen algemene regel die ik noemde, maar eerder een vooroordeel die ik baseer op ervaring. En gezien je onderarmen vind ik die niet echt indrukwekkend (no offense, maar met een hoger algemeen vetpercentage is mijn slagarm droger).

En ik weet niet wat je verstaat onder keihard serveren, ik vind pas dat je keihard serveert als je boven de 210 slaat.

En over het gelijk trekken, gewoon allebei de armen met het zelfde gewicht trainen.

Nu heb ik wel een vraag voor anderen die voor jou misschien ook van toepassing zijn:

Heeft het een meerwaarde om je onderarmen voor te vermoeien om je bovenarmen beter aan te spreken?
                          Dus ook bijv. door oefeningen waar je een sterk grip voor nodig hebt zoals de zware rows/pulls voor rug.

BTW: kom je uit regio Rotterdam?
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Jongens die gozer was in zijn glorietijd gewoon een van de beste gravel spelers, dus om hem nou af te kraken vind ik een beetje onzinnig. Hij was ook razendsnel, mede dankzij zijn lage gewicht waarschijnlijk.
                            Ik/we zeiken hem alleen af op basis van zijn fysiek. Over zijn prestaties is niets gezegd. Overigens was ik daar ook helemaal niet van op de hoogte.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                              Ik/we zeiken hem alleen af op basis van zijn fysiek. Over zijn prestaties is niets gezegd. Overigens was ik daar ook helemaal niet van op de hoogte.
                              Ik begrijp dat je dat fysiek niet ambieert, maar hij is geen BBer uiteraard

Btw: Coria is betrapt op nandrolon gebruik, Puerta op clenbuterol.
                              Groeten

Comment

Wanneer heeft die man deca gebruikt? Niet echt te zien eigelijk.
                                The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X