abs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I know XD, maar wist niet dat het zo hard je abs ook aanpakte, ik dacht gewoon vooral benen . Vandaar dus, eh.. sorry voor het eerst niet invoegen ervan.

Comment

Squat MOET gewoon in je schema staan. Al doe je 100 andere oefening. Squat is belangrijker dan 100 andere oefeningen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Naruto rulezz View Post
        I know XD, maar wist niet dat het zo hard je abs ook aanpakte, ik dacht gewoon vooral benen . Vandaar dus, eh.. sorry voor het eerst niet invoegen ervan.
        Zal mij een worst wezen of je squat of niet, is jouw probleem.
        Groeten

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Squat MOET gewoon in je schema staan. Al doe je 100 andere oefening. Squat is belangrijker dan 100 andere oefeningen.
          +1

zelfde als dl en bentover br
          LET'S GET NASTY YATES!!!
          COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
            +1

zelfde als dl en bentover br
            Nope
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

het is maar hoe jij het zietr met die dl en bbr, ik vind dit ook constante massabouwers en vooral de dl traint iedere spiergroep
              LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                het is maar hoe jij het zietr met die dl en bbr, ik vind dit ook constante massabouwers en vooral de dl traint iedere spiergroep
                Ik zie je borst niet groeien van een DL
                Groeten

Comment

dat is waar maar mischien niet intensief, geloof me dat je die spiergroep ook gebruikt
                  LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Ik zie je borst niet groeien van een DL
                    Indirect wel.
                    Originally posted by sch00m View Post
                    Nope
                    50% waar...
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Hey,
                      Ben al een tijdje aan het werken aan mijn buikspieren. Ik heb echter de indruk dat ik nog iets teveel 'vet' voor de buikspieren heb, maar ik weeg maar 60 kg voor 1m 70. Ik speel 4 maal voetbal in de week (telkens 1h30), zouden jullie mij aanraden om ook nog in de gym veel cardio te doen ?

Comment

Originally posted by Jorn007 View Post
                        Hey,
                        Ben al een tijdje aan het werken aan mijn buikspieren. Ik heb echter de indruk dat ik nog iets teveel 'vet' voor de buikspieren heb, maar ik weeg maar 60 kg voor 1m 70. Ik speel 4 maal voetbal in de week (telkens 1h30), zouden jullie mij aanraden om ook nog in de gym veel cardio te doen ?
                        Nee, op je voeding letten en ook je benen trainen.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Zou je aanraden behoorlijk te gaan squatten en deadliften.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Zou je aanraden behoorlijk te gaan squatten en deadliften.
                            Is dat dan voor e buikspieren ? of eerder voor vetverbranding ?

Comment

Heb zelfs eens gehoord dat squats en deadlifts helpen kanker helpen voorkomen. Ik weet het niet, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen: doen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Jorn007 View Post
                                Is dat dan voor e buikspieren ? of eerder voor vetverbranding ?
                                Even voor de duidelijkheid : het is niet mijn bedoeling om super breed te worden hoor. Het is niet zo dat ik ambieer om een bodybuilder te worden of er zo uit te zien. Ik zou graag gewoon een figuur bekomen à la Cristiano Ronaldo ( iets minder mag ook hoor ), dus meer droog aan de haak.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X