Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik gebruik bij een olympische stang geen gewicht extra, en met de ez-bar 10 kg. aan elke kant.
Ik let er wel op dat ik de oefening heel traag uitvoer. Als je echt gaat gooien met het gewicht kun je veel meer gewicht aan. Ik zie niet vaak mensen die de barbell curl echt goed uitvoeren.
3XL ja inderdaad Scotcurl dan. Doe hem niet op preacherbankje, dus smokkel altijd wel ietsje. Maar oefening erna zorgt ervoor dat ik ze toch wel goed aanpak. Ik ben er tevreden over in ieder geval. (onderarmen toch ff tussendoor af en toe lekker aanpakken)
Wat betreft biceps curl staand: geen Ez stang, dat is me te eazy. Gewoon rechte stang met aan beide kanten 20 kg. En dan wel met de rug tegen de muur! Ik zie echt te vaak figuren met zogenaamd veel gewicht die staande curl belachelijk uitvoeren...
Op het preacher curl bankje is mijn favoriet. Ook rechte stang en aan iedere kant 22,5 kilo's. Langzaam uitvoeren en zonder getrek vanuit rug/schouders.
Btw: rechte stang is erg goed voor (sterke) onderarmen ook, want sind ik dit doe heb ik echt zware onderarmen ' gekregen' gege...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment