Triceps Dips, pijn rond/aan sleutelbeen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Triceps Dips, pijn rond/aan sleutelbeen

In mijn nieuw schema heb ik triceps dips. In mijn sportschool zijn er 2 toestellen: een dat extra gewicht toevoegt en een gewoon stalen constructie. Ik was begonnen in dat met hulp maar vond dit maar niks. Nu was ik dan dips op die stalen constructie gaan doen maar iedere keer als ik dit doe heb ik enorme steken aan en rond mijn sleutelbeen.

Weet iemand wat dit is of wat ik eraan moet doen??
    Of kan ik beter een andere oefening nemen?
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

zwakke voorste schouderkoppen
    zou een tijdje geen dips doen en gewoon bench, incline bench en close grip bench doen en wat overhead presses. na een tijdje worden de schouders sterker en kun je nog eens proberen om te dippen.

Comment

Ok bedankt voor je antwoord
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Zeer herkenbaar verhaal. Ik dip gewoon nooit meer. Rotoefening.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hier nog 1.
          Gaan me schouders helemaal van naar de knoppen.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Net even voor de fun dips gedaan met mijn steunen in het rack. Niet de variant voorover hangen voor meer borst, maar recht op voor de triceps. 3 sets 8 reps met lichaamsgewicht (120kg+). Gedurende de reps bouwt gewoon de spanning op in het sleutelbeen, zeker als je echt diep gaat, niet fijn en grote kans blessures als je het blijft doen. Naar mate je sterker wordt en licht genoeg blijf qua lichaams gewicht zal het geen problemen meer geven. Dus ik blijf bij mij oorspronkelijke respons.

Comment

Ik dip alleen op de dip machine.
              Anders krijg ik ook last.
              Who's the Chef

Comment

Ik dip áltijd voor triceps, niet met slingeren en vooroverhangen gewoon parralel.
                Krijg juist last met dips tussen twee bankjes.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Dippen tussen bankjes voel ik niks. Behoorlijk nutteloze oefening :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Dippen tussen bankjes voel ik niks. Behoorlijk nutteloze oefening :P
                    ik vind deze beter want dan heb ik geen last aan schouder, maar dan laat je iemand gewoon gewicht schijven op je benen leggen
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

ja lekker....100+ kg in me schoot. Word je niet vrolijk van. Gewoon dumpen die dips. Close grip bench press is goed genoeg.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        ja lekker....100+ kg in me schoot. Word je niet vrolijk van. Gewoon dumpen die dips. Close grip bench press is goed genoeg.
                        jaah, ik doe ook maar 40 kg fzo.. dips vind ik wel leuk om af en toe te doen, maar liefst toch one arm triceps extension
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

skullcrusher is mijn favo gewoon met EZ stang
                          dips voelt bij mij ook niet lekker aan ookal ben ik lichtgewicht.
                          Calisthenics / Street workout

Comment

Paralel dips, skullcrushers en close grip bench.
                            Mijn favo triceps oefeningen.
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

Haha, ben ik dan de enige die het een lekkere oefening vindt? Ik heb soms ook een beetje last van mijn sleutelbeen als ik heel diep ga. Maar das meestal niet heel erg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X