Goed idee?Voor oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed idee?Voor oefeningen

Ik heb schema opgesteld waarbij ik voor elke spiergroep 2 oefeningen doe, is dat een goed plan? ik zit op 12 oefeningen, tussen elke set 40 sec rust en ik denk 2 sets per oefening. is 24 sets. Goed plan??

Klinkt niet veel belovend maak is een goed schema met de dagen en oefeningen maak een keuze in fullbody of split, met andere woorden lees eerst de stickys en bekijk andere schema's en post dan een schema.

Comment

zoals gezegd...

pak het full body schema uit de sticky topic. http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post420179

geen vragen meer stellen en gewoon alleen maar lezen en leren.

Comment

Originally posted by FitnessKing View Post
        Ik heb schema opgesteld waarbij ik voor elke spiergroep 2 oefeningen doe, is dat een goed plan? ik zit op 12 oefeningen, tussen elke set 40 sec rust en ik denk 2 sets per oefening. is 24 sets. Goed plan??
        nope...
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

wat ik eigenlijk bedoel, is of 3x in de week 2 oefeningen per spiergroep voor in het begin genoeg is?

Comment

EN zoals ik al had vermeld, ik heb nog geen abonnement op fitness en in dat beginnersfullbodyschema staan bijna alleen maar dingen die ik thuis niet kan doen dus ik zocht op die 600+ site voor oefeningen.
            ik heb ze bijna allemaal compound gekozen.

Comment

Niet alle spieren zijn even groot dus hoeven niet evenveel oefeningen. Als je Begint met full body kan je best compound oefeningen doen en hiervoor is er al een goed schema gepost dus kijk hier enkele post boven.
              Thuis kan je nooit deftig trainen met enkel wat dumbells,... Dus ga nou maar naar de sportschool en begin met dit schema.
              Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X