beste oefening biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@fitnessking, ik heb nu al je berichten gelezen en je bent maar een ongeduldig mannetje. Ook noem je "oude" leden al arrogant als ze je verbeteren. Met deze instelling ga je niet snel vrienden maken.

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
      Here we go again!

Ga squaten dat weet je naderhand waarom je benen moet trainen dan alleen maar rond te rennen met tennis.
      Ey niet fokken met tennis he
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ik zou niet durven, ik fok alleen met mijn meisje!

Comment

Zomersticky 3x gelezen my ass. Anders stelde je niet zo'n domme vragen. Benen trainen en niet zeiken.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

of anders

aaaah kak tennis zelf ook 2x per week

ik heb ook een vraagje over benen, ik tennis 2x per week en ik loop naar school van amsterdam naar haarlem ben zo'n 4uur onderweg dan hoef je toch geen benen meer te trainen?

benen trainen jij!
            sla beter bicep/triceps over ipv. benen! oowhja die buik mag je ook overslaan
            Calisthenics / Street workout

Comment

[quote=IJsBlok;647587]of anders

/quote]

Bring it on... en daarna

Comment

tennis is voor homo's. anders zou je niet zo graag met ballen spelen :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  tennis is voor homo's. anders zou je niet zo graag met ballen spelen :P
                  Vandaar dat die stones zo kut gaan bij jou, je wil niet met ballen spelen?
                  Groeten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    cardio is nutteloos
                    en benen train je niet door te voetballen en rennen dus gewoon squaten

Bullshit, niet iedereen vind tabata's voor verbranding top. Cardio is ook een manier voor vetverbranding, zolang de rest ook klopt, dus je trainings- en voedingsschema en genoeg rust.

@ topicstarter: Iedereen heeft het nu al 6x gezegd, alleen armen trainen slaat nergens op. Owe ja, je buik ook nog. Ga eens goed lezen. Compound oefeningen (ik ga niet uitleggen wat dat zijn dat kun je zelf opzoeken) zijn oefeningen waarmee je meestal je buikspieren al meepakt. Te denken aan squat, deadlift etc.

Ga squatten voor je benentraining (kom asjeblieft niet me je voetbalpootjes), benen trainen is, hoe raar het ook klinkt, ideaal voor grotere armen. Het maakt een soort groeihormoon (volgens mij klopt dit toch jongens?), weet naam niet, aan waardoor andere spieren ook beter ontwikkeld rarken. Dit komt onder andere omdat je beenspieren de grootste spiergroep is.

Conclusie
                    -Maak een goed trainingsschema
                    Hierin komt dus elke spiergroep van je lichaam, en dus ook je schouders (die kwam ik niet tegen in je fullbody lijstje)
                    Hierin komt IN IEDER GEVAL je benen voor
                    Hierin staan veel compound oefeningen waardoor buikspier trainingen al bijna overbodig zijn (is beetje afhankelijk per persoon) en pak je zelfs als je niet je armen specifiek traint wel je armspieren<
                    -Schrijf je gister nog in bij een sportschool. Thuis trainen is als fietsen zonder trappers..
                    -Kom niet over 3 weken dat je geen resultaat ziet, maar op zijn vroegst over 3 maanden. Groei is een kwestie van geduld.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

om gewoon trg op de eerste vraag te komen van welke biceps oefening ik top vind is "21" meeste kennen dat wel, ik doe in geheel wel 4-5 oefeningen voor de biceps, 21 moet er altijd bij zijn!!! lekker oefeningske

Comment

variatie is de beste oefening

Comment

Originally posted by FitnessKing View Post
                          ik heb dat sticky al 3x gelezen, maar ik wil niet zeg maar strak staan van de spieren( als je begrijpt wat ik bedoel) ik wil alleen grote biceps, triceps en buikspieren. ( niet al te veel dus)
                          Als je armen straks voorlopen op alles geeft dat een rare verhouding
                          You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                            Conclusie
                            -Maak een goed trainingsschema
                            Hierin komt dus elke spiergroep van je lichaam, en dus ook je schouders (die kwam ik niet tegen in je fullbody lijstje)
                            Hierin komt IN IEDER GEVAL je benen voor
                            Hierin staan veel compound oefeningen waardoor buikspier trainingen al bijna overbodig zijn (is beetje afhankelijk per persoon) en pak je zelfs als je niet je armen specifiek traint wel je armspieren<
                            -Schrijf je gister nog in bij een sportschool. Thuis trainen is als fietsen zonder trappers..
                            -Kom niet over 3 weken dat je geen resultaat ziet, maar op zijn vroegst over 3 maanden. Groei is een kwestie van geduld.
                            Duidelijke taal

Het is al 10.000x gezegt maar ik doe het toch nog een keertje... SQUATTEN!

Comment

Vandaar dat die stones zo kut gaan bij jou, je wil niet met ballen spelen?
                              Het is gewoon spiegelogisch dat het niet wilt lukken. Ik moet mijn innerlijke homo zien te vinden en er vriendjes mee worden. Dan kan ik eindelijk met de stones spelen

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                              Bullshit, niet iedereen vind tabata's voor verbranding top. Cardio is ook een manier voor vetverbranding, zolang de rest ook klopt, dus je trainings- en voedingsschema en genoeg rust.
                              De enige die bullshit lult ben jezelf. Als je voeding en training klopt is cardio gewoon nutteloos en overrated. Niks te maken met tabata's bosmongool.

Comment

Mijn armen lopen in vergelijking met de rest van mijn lichaam voor.

Train waarschijnlijk 1 keer in de week of 1 keer in de 2 weken mijn biceps.
                                Vooral op dagen dat ik mijn rug train zijn mijn biceps al helemaal kapot gestreden.

Gewoon hartstikke zwaar je rug trainen, heerlijk voor je biceps.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X