Wat is de beste oefening om de biceps te trainen? en waarbij je het snelst verschil ziet?
beste oefening biceps
Collapse
X
-
Originally posted by FitnessKing View PostWat is de beste oefening om de biceps te trainen? en waarbij je het snelst verschil ziet?
Maar de beste oefening voor bicep is voor iedereen anders de een groeit hard op de ene oefening en de ander op weer een hele andere. Ik zelf ga het hardst met preacher curl, maar er zijn genoeg andere goede bicep oefeningen.
-
het is niet een bepaalde oefening die je biceps "sneller" groot maakt, het is de intensiteit waarmee jij jou oefeningen afrondt en meestal doe ik 3 a 4 biceps oefeningen.
oefening waar ik het meeste verzuring krijg is(ik ga met een gym partner sinds kort) barbell curl en dan om en om aan elkaar geven. ik doe 1 rep hij doet 1 rep ik doe 2 hij doet en dit tot 7 7 en dan terug naar 1. daarna voelt het lekker zich.
maar ja zoals ik al zeg , dumbell curl is waarschijnlijk nog steeds een heel goede oefening.
Comment
-
lkkr alleen biceps trainen, train je de rest ook?!?!?! benen? Rug?
je voeding aanpassen daarop gaan je bicep het hardste.
ik doe 1x per week 1set met bicep curl en 1x per week 1set met hammer curl meer doe ik niet voor mijn biceps ja compound oefeningen zoals chinnen, deadliften, bent over row, en zo nog een tal andere oefeningen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
ik doe rug, borst, biceps, triceps, buikspieren, obliques in een fullbody schema 3x per week en dan ong. 2 oefeningen per spier(groep) 40 sec rust tussen elke set. Sets varieren tussen de 10 en 20. Benen doe ik al met hardlopen, voetbal, tennis. Ze zeggen dat je elke dag 30 min cardio moet minimaal. Ik fiets elke dag naar school en terug een uur is 5 uur per week, voetbal 4,5 uur per week hardlopen+ tennis 2 uur en gym op school 2 uur per week.
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment