beste oefening biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pyro70 View Post
    om gewoon trg op de eerste vraag te komen van welke biceps oefening ik top vind is "21" meeste kennen dat wel, ik doe in geheel wel 4-5 oefeningen voor de biceps, 21 moet er altijd bij zijn!!! lekker oefeningske

Is teveel en overbodig.

2 fatsoenlijke oefeningen is genoeg.
    Moet je ze natuulijk wel goed uitvoeren.

Als ik mijn rug getraind heb, zijn mijn biceps bij de eerste oefeningen al helemaal stuk.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      cardio is nutteloos
      en benen train je niet door te voetballen en rennen dus gewoon squaten
      Cardio is nutteloss wat een brainless antwoord.
      Squat is het antw. op alles

Comment

Kan een leuke discussie worden.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by PimCakezZ View Post
          Squat is het antw. op alles
          Kijk, jij snapt het eindelijk!
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Dumbells build a bigger chest
            Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by roelinho View Post
              Kan een leuke discussie worden.
              Wat? Over cardio?
              Groeten

Comment

Ik zal eens een balletje opwerpen! cardio is helemaal niet nutteloos!

hoe beter je cardiovasculair vermogen is hoe beter het vet gemobiliseert kan worden afgezien van een bepaalde training zoals depletion.

Comment

Cardio is niet nutteloos. Het ligt er alleen aan hoe je het toepast. En in veel van de gevallen waarop mensen dat doen is het inderdaad al vrij snel overbodig.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik zou buikspieroefeningen gaan doen om biceps te trainen.. en heel veel eiwitshakes drinken, ik zweer het je! Ik heb nu mega armen jonguhhh..

Verder kan ik preacher curls aanraden.. die pompen mijn biceps iig het hardst.. maar deze oefeningen doet vrij weinig als je niet eerst je biceps hebt opgewarmd met de grote compounds als barbell row, chinups enz..

Ik denk wel dat dit voor iedereen een beetje anders werkt.. maar ik merkte dat 1 extra oefening voor de biceps niet genoeg was als aanvulling op de compounds.. en heb dus 2-3 bicep oefeningen erin zitten.. zelfde geld voor mijn triceps.. nu groei ik lekker.

Oh en hardlopers zijn drooglopers.. het is maar hoe je het toepast..
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Als antwoord op je vraag: Hier een artikel waarnaar er onderzoek is gedaan op zowel rug als biceps.

Lees:

TMUSCLE.com | Inside the Muscles: Best Back and Biceps Exercises
                      Last edited by henk_a; 11-05-2010, 14:05.

Comment

biceps

het beste is vind ik en is ook bewezen door proff bodybuilder is dat je je biceps apart traint los van de grote spieren, je moet ook er direct mee beginnen als eerst dan voel je de kracht om je armen beter te trainen en een beter pomp ook natuurlijk, of wat je ook nog kunt doen bv biceps triceps 3 a vier oefeningen elk , heb zelf door deze trainingen grotere en ijzerharde armen gekregen.
                        ----------------------------------
                        the only way to make succes is eazy, you have to be the succes. powerlifter for life
                        bench; 135 kg
                        leg press: 400 kg
                        deadlift: 250 kg
                        (ben maar 5 maanden bezig en ik ben al fuciking strong)

Comment

als dit geen troll is
                          Groeten

Comment

Originally posted by Rugby_boy View Post
                            je biceps apart traint los van de grote spieren, je moet ook er direct mee beginnen als eerst

bedoel je voor de compounds? Zou ik doen ja! dan weet je zeker dat je melkzuur je strot uitkomt en genoeg kracht over houd voor de grote oefeningen.

NOT!!!

Comment

Originally posted by Rugby_boy View Post
                              het beste is vind ik en is ook bewezen door proff bodybuilder is dat je je biceps apart traint los van de grote spieren, je moet ook er direct mee beginnen als eerst dan voel je de kracht om je armen beter te trainen en een beter pomp ook natuurlijk, of wat je ook nog kunt doen bv biceps triceps 3 a vier oefeningen elk , heb zelf door deze trainingen grotere en ijzerharde armen gekregen.
                              ----------------------------------
                              the only way to make succes is eazy, you have to be the succes. powerlifter for life
                              bench; 135 kg
                              leg press: 400 kg
                              deadlift: 250 kg
                              (ben maar 5 maanden bezig en ik ben al fuciking strong)
                              ja je hebt helemaal gelijk, het is echt het beste om de kleine spiergroepen als eerste te pakken.

Ga eens leren waar je over praat en kom dan terug en stop met waardeloze adviezen geven.

Comment

Hij zegt dat je biceps en triceps op een aparte dag moet trainen.
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X