ik zie door de bomen het bos niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zie door de bomen het bos niet meer

Hoi allemaal

ik ben sinds januarie serieus bezig met KT.
    Ik heb ongeveer elke dicussie gelezen op dit forum en elke oefening die ik tegen kom bekijk ik op youtube.Ik heb alleen 1 probleem.

Ik die nu al die tijd Full Body met de 3 belangrijkste oefeningen met een `kant en klare barbell` die gaan van 10 t-m 17.5 kilo en probeer steeds iets meer gewicht te nemen. Voor 20 kilo moet ik nu over op een barbell zonder schijven,volgens de strongliftschema weegt het dat.

squat 17.5 kilo 3x10
    Deadlift of bent over row 17.5 kilo 3x12
    bench press 6 kilo 3x 10
    2x per week 4 oefeningen voor alle buikspieren

hierna weet ik het niet meer. ik wil extra isolatieoefeningen doen maar weet niet welke volgorde en hoeveel spiergroepen ik nog moet doen.

Zou ik dan nog een extra schouder,rug biceps en tricep oefening moeten doen of is dat allemaal teveel 3x per week en in welke volgorde

Doel,buikvet kwijt raken.
    ben 1.80 cm heb ongeveer 30% vet en weeg 68 kilo
    voeding is in orde,weet ik inmiddels alles van.

alvast bedankt voor de tips

PS mijn vraagteken doet het niet meer

Als je voeding in orde is dan zou ik graag je voedingsschema eens zien. Daar voeding de sleutel is voor vet kwijt te raken.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dat was te verwachten,daat komt tie

sóctends
      bord brinta pap voor het trainen zonder suiker

tussendoor
      boterham met kipfilet soms niks door drukte op werk en 2 kopjes cappuchino met zoetje

lunch
      3 a 4 boterhammen met kipfilet-ei of philedelphia light of tonijn.Alles met komkommer

tussendoor
      magere yoghurt met banaan en een appel

sávonds
      meestal een prak met groente en vlees,veel volkoren pasta met tonijn en soms zalm

na het eten probeer ik kwark weg te krijgen of handje ongezouten noten

Ik moet zeggen van vrijdagavond to zondag gaat het wel eens mis,dan let ik er minder op.

kan allemaal beter maar wil wel graag eten wat ik echt lekker vind.

Comment

Als je vet wilt kwijtraken dan zul je intensief aan de cardio moeten.. hoeft niet perse duursport te zijn; probeer eens een lesje te gaan boksen ofzo.. kracht- en cardiotraining in één.
        Liefst thuis trainen? Je vind alle fitness oefeningen voor thuis op Fitnesshulp.nl

Comment

oel,buikvet kwijt raken.

jeetje
          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Fitnesshulp View Post
            Als je vet wilt kwijtraken dan zul je intensief aan de cardio moeten.. hoeft niet perse duursport te zijn; probeer eens een lesje te gaan boksen ofzo.. kracht- en cardiotraining in één.
            Njet, Krachttraining is de key, cardio is alleen om plateau's te doorbreken.

Comment

sorry sorry sorry
              ik neem aan dat je een vrouw bent het spijt mij zeer
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Dat is niet erg veel hoor. Het is het een of het ander. Je kan niet alles krijgen wat je wilt. Denk dat voor jou ook het beste is om de zomersticky eens goed door te spitten. Je eet volgens mij veels te weinig. Hierdoor ga je dat vet op je buik dus echt niet kwijt raken. Je moet die motor draaiende houden. Als hij besluit zuiniger aan te gaan doen omdat je niet genoeg voer binnen krijgt blijft dat vet alleen maar zitten.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                  oel,buikvet kwijt raken.

jeetje

Ik weet er alles van sinds 3 maanden he! ik ben heel slank,alleen dat buikje moet eraf. Zou wel een foto willen posten maar dat mag denk ik niet volgens de regels.
                  heb je ook een motiverende opmerking

Comment

Originally posted by Kim V View Post
                    Ik weet er alles van sinds 3 maanden he! ik ben heel slank,alleen dat buikje moet eraf. Zou wel een foto willen posten maar dat mag denk ik niet volgens de regels.
                    heb je ook een motiverende opmerking
                    nog 13 (fatsoenlijke) posts en je kunt je foto plaatsen. 30% vet als vrouw en je bent heel erg slank? Hoe heb je je vetpercentage gemeten?

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                      Njet, Krachttraining is de key, cardio is alleen om plateau's te doorbreken.
                      Cardio wordt het niet heb goed mijn huiswerk gedaan.
                      Verlies ik spiermassa en nu verbrand ik 48 uur vet.

ik zou alleen graag wat advies willen wat betreft het KT.Ik doe ook 1x per week intervallen buiten. dat schijnt geen spiermassa te verliezen heb ik mij laten vertellen.

Ik heb er veel voor over maar wil wel graag weten dat het goed is wat ik doe.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                        nog 13 (fatsoenlijke) posts en je kunt je foto plaatsen. 30% vet als vrouw en je bent heel erg slank? Hoe heb je je vetpercentage gemeten?
                        ja via een apparaat,weet dat het niet zo betrouwbaar is maar er is sóctends niemand op de sportschool om een huidplooimeting te doen.
                        Zal een keer sávonds gaan hiervoor.

Comment

Originally posted by Kim V View Post
                          ja via een apparaat,weet dat het niet zo betrouwbaar is maar er is sóctends niemand op de sportschool om een huidplooimeting te doen.
                          Zal een keer sávonds gaan hiervoor.
                          Doe dat, ik weet dat een vrouw een hogere vetpercentage moet hebben, dan een man, maar toch vind ik 30% redelijk hoog om jezelf slank te gaan noemen, vandaar. Meten via een apparaat verklaard het.

Comment

Ik ga het meteen doen morgen en dan laat ik het weten.
                            Kan je mij nog iets vertellen over de oefeningen na de 3 belangrijkste.

ik doe ook vaak military press erna maar dan heb ik haast geen kracht meer in mijn armen om nog iets voor elkaar te krijgen. Of is het verstandig om die 4 te blijven doen voorlopig en steeds gewicht te verhogen.

die lovehandles gaan eraf voor de zomer,ik haat ze !!

Comment

Lijkt me sterk dat je er na 3 maanden al daadwerkelijk alles van af weet. Ik ben al 3/4 jaar lid van dit forum en in juli train ik 2 jaar echt serieus. Geloof maar dat ik echt nog lang niet alles weet.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X