Hoi allemaal
ik ben sinds januarie serieus bezig met KT.
Ik heb ongeveer elke dicussie gelezen op dit forum en elke oefening die ik tegen kom bekijk ik op youtube.Ik heb alleen 1 probleem.
Ik die nu al die tijd Full Body met de 3 belangrijkste oefeningen met een `kant en klare barbell` die gaan van 10 t-m 17.5 kilo en probeer steeds iets meer gewicht te nemen. Voor 20 kilo moet ik nu over op een barbell zonder schijven,volgens de strongliftschema weegt het dat.
squat 17.5 kilo 3x10
Deadlift of bent over row 17.5 kilo 3x12
bench press 6 kilo 3x 10
2x per week 4 oefeningen voor alle buikspieren
hierna weet ik het niet meer. ik wil extra isolatieoefeningen doen maar weet niet welke volgorde en hoeveel spiergroepen ik nog moet doen.
Zou ik dan nog een extra schouder,rug biceps en tricep oefening moeten doen of is dat allemaal teveel 3x per week en in welke volgorde
Doel,buikvet kwijt raken.
ben 1.80 cm heb ongeveer 30% vet en weeg 68 kilo
voeding is in orde,weet ik inmiddels alles van.
alvast bedankt voor de tips
PS mijn vraagteken doet het niet meer
ik ben sinds januarie serieus bezig met KT.
Ik heb ongeveer elke dicussie gelezen op dit forum en elke oefening die ik tegen kom bekijk ik op youtube.Ik heb alleen 1 probleem.
Ik die nu al die tijd Full Body met de 3 belangrijkste oefeningen met een `kant en klare barbell` die gaan van 10 t-m 17.5 kilo en probeer steeds iets meer gewicht te nemen. Voor 20 kilo moet ik nu over op een barbell zonder schijven,volgens de strongliftschema weegt het dat.
squat 17.5 kilo 3x10
Deadlift of bent over row 17.5 kilo 3x12
bench press 6 kilo 3x 10
2x per week 4 oefeningen voor alle buikspieren
hierna weet ik het niet meer. ik wil extra isolatieoefeningen doen maar weet niet welke volgorde en hoeveel spiergroepen ik nog moet doen.
Zou ik dan nog een extra schouder,rug biceps en tricep oefening moeten doen of is dat allemaal teveel 3x per week en in welke volgorde
Doel,buikvet kwijt raken.
ben 1.80 cm heb ongeveer 30% vet en weeg 68 kilo
voeding is in orde,weet ik inmiddels alles van.
alvast bedankt voor de tips
PS mijn vraagteken doet het niet meer
Comment