ik zie door de bomen het bos niet meer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aha, wel aardige gym, mooie apparatuur.
    Maar als ik het goed zie wil je een goed voedingsschema en een goed trainingsschema?
    Groeten

Comment

ahh , okee
      ik ben hopelijk binnenkort wel weer daar voor werk
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
        ahh , okee
        ik ben hopelijk binnenkort wel weer daar voor werk
        Totaal off-topic, maar sta je dan aan de deur? Zo ja, waar?
        Groeten

Comment

Als je veel waarde hecht aan cardio kun je dat wel gewoon doen hoor. Maar het is gewoon niet altijd per se nodig. En het is handig om te gebruiken om de laatste puntjes af te werken.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by Revius View Post
            Aha, wel aardige gym, mooie apparatuur.
            Maar als ik het goed zie wil je een goed voedingsschema en een goed trainingsschema?
            Ja ze hebben er echt veel,alleen de vestiging aan de Maasboulevard heeft 2 verdiepingen voor KT dat werkt voor geen meter en het is betaald parkeren wat ik een nadeel vind dus ik ga sĂłchtends voor 9.00 uur.

Ja dat is wat ik wil! Ik wil er best moeite voor doen maar ik zie zoveel verschillende schema's en ik weet het gewoon niet zo goed meer. Split/strong lift/Rippetoe /Full body
            Er is sĂłchtends ook totaal geen begeleiding dus moet alles opzoeken en afkijken van de 2 a 3 mannelijke sporters die er dan zijn en proberen hun lach in te houden ;-) Ik let goed op de techniek maar toch heb ik steeds het idee dat ik maar wat doe.

Comment

Originally posted by jordy View Post
              Als je veel waarde hecht aan cardio kun je dat wel gewoon doen hoor. Maar het is gewoon niet altijd per se nodig. En het is handig om te gebruiken om de laatste puntjes af te werken.
              Ik doe 1x per week buiten intervallen. 1 minuut hard rennen,1 minuut rust. 6 keer herhalen. Maar ik ga denk ik toch 50 min cardio doen 1 x per week extra.
              Maar Falstyr zegt weer dat ik te weinig eet,is het dan wel goed als ik meer ga eten en cardio ga doen ?

Comment

Totaal off-topic, maar sta je dan aan de deur? Zo ja, waar?
                Ik ben ook reuze benieuwd! ;-)

Comment

de post.
                  ja maar als ik dan toch in de buurt ben kan ik je wel wat dingen geven en meten.
                  is niet zo heel veel werk imo

Comment

zodra je je vetpercentage weet is het makkelijk om een schema voor voeding te maken.
                    als ik ook weet wat je doel is kan je daar ook een trainingsschema naar maken.

en ja ik heb niet echt doorgelezen dus ik weet ook niet wat je nu eet

Comment

Maasboulevard = Boompjes? Dat is een pauper gym, ik ben bij lijnbaan en bij boompjes geweest, maar bij boompjes kon ik totaal niet me gang gaan.

Lijnbaan heeft mooie plate-loaded hammerstrength apparatuur, squat rack, dumbbells tot 40, kabel shit. Klasse gym in principe.

Ik zou voor een trainingsschema een nieuw topic aanmaken waarin je je huidige schema zet, zodat wij kritiek kunnen geven, anders zien we in dit topic door de bomen het bos niet meer
                      Groeten

Comment

Maasboulevard = Boompjes? Dat is een pauper gym, ik ben bij lijnbaan en bij boompjes geweest, maar bij boompjes kon ik totaal niet me gang gaan.

Lijnbaan heeft mooie plate-loaded hammerstrength apparatuur, squat rack, dumbbells tot 40, kabel shit. Klasse gym in principe.

Ik zou voor een trainingsschema een nieuw topic aanmaken waarin je je huidige schema zet, zodat wij kritiek kunnen geven, anders zien we in dit topic door de bomen het bos niet meer

Ja Boompjes idd,je hebt een krachthol van 2 bij 3 en een verdieping met machines. Voor cardio is het ideaal,mooi uitzicht over de Maas. Ik ben bij 2 kilo begonnen en nu ben ik bij 6 kilo haha gaat de goede kant op. Wat je nu allemaal opnoemt,plate loaded hemmerstrenght??? ff opzoeken!
                        Ik ga morgen een een trainingsschema posten,Kim gaat nu slapie doen. Moet namelijk half 8 op de Lijnbaan zijn en proberen in dat bos te komen

Comment

Gelijk heb je, slaap heb je ook nodig.
                          Maar ik heb het gevoel dat je schema flink verbeterd kan worden, met de nadruk op flink.
                          Dus kappen die bomen, dan kunnen we het bos weer zien.
                          Groeten

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                            zodra je je vetpercentage weet is het makkelijk om een schema voor voeding te maken.
                            als ik ook weet wat je doel is kan je daar ook een trainingsschema naar maken.

en ja ik heb niet echt doorgelezen dus ik weet ook niet wat je nu eet
                            Ik ga morgen een nieuwe blog maken,ik eet van maandag t/m vrijdag heel gezond,maar de vraag is of het goed is. Maar ik ben een party animal en hou van een wijntje dat wil ik er niet voor opgeven. Je moet ook leven af en toe he!

Alvast bedankt voor je hulp!

Comment

Party animal in Rotterdam, oei.
                              Groeten

Comment

Originally posted by Kim V View Post
                                Ik ga morgen een nieuwe blog maken,ik eet van maandag t/m vrijdag heel gezond,maar de vraag is of het goed is. Maar ik ben een party animal en hou van een wijntje dat wil ik er niet voor opgeven. Je moet ook leven af en toe he!

Alvast bedankt voor je hulp!
                                Misschien zie ik je een keer in Hollywood .

Of ga je daar nooit uit?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X