Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben nu sinds een tijdje aan het bankdrukken. Gaat super, maar zit er ook verschil in smalle of schouderbreedte greep op de stang. Pak je dan andere spieren ofzoiets?
seals
Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!
ben nu sinds een tijdje aan het bankdrukken. Gaat super, maar zit er ook verschil in smalle of schouderbreedte greep op de stang. Pak je dan andere spieren ofzoiets?
seals
Ja, als je de stang small pakt dan leg je de nadruk op je binnenborst.
let wel op : te small is weer teveel triceps i.p.v borst
aanhechtingen groeien toch wel mee naar mate de borst spier groeit?
gr Janjaap
Aanhechtingen zijn de pezen. Pezen kunnen sterker worden, maar groeien niet. Dat is ook de reden waarom bijvoorbeeld je handen/vingers en voeten/tenen niet groter worden, het zijn pezen.
Waarom leer ik dan op het CIOS dat je wel nadruk kan leggen op binnenkant
omdat hij er zelf niks van snapt en daardoor de onzin fitness begeleiders kweekt.
En nu gelooft iedereen dit die geen verstand heeft van trainen dat je binnenkant wel kan trainen.
Ik lachde leraar uit en zij dat hij beter zijn vak moest kennen en toen werd ie boos en naait hij me steeds
Waarom leer ik dan op het CIOS dat je wel nadruk kan leggen op binnenkant
omdat hij er zelf niks van snapt en daardoor de onzin fitness begeleiders kweekt.
En nu gelooft iedereen dit die geen verstand heeft van trainen dat je binnenkant wel kan trainen.
Ik lachde leraar uit en zij dat hij beter zijn vak moest kennen en toen werd ie boos en naait hij me steeds
Soms moet je gewoon zwijgen
Ik heb in het leger gezeten, dienstplicht.
was 18 jaar en had gewoon een grote bek. 1x zette ik mijn sergeant voor lul waar zowat een heel peleton bij was....Dat heb ik geweten.
Was dus elke keer de lul met wachtlopen of dan zei hij dat ik weekenddienst had....en dan kwam ik daar aan om 10 uur 'smorgens en dan na 5 minuten stuurde hij me weer naar huis.
Die vent had zwaar de pik op mij.
Af en toe zwijgen is niks mis mee, maakt het leven soms wat makkelijker
Welke vorm van bandrukken je ook gebruikt, je gebruikt altijd voornamelijk voorkant schouders, borst en triceps. Enige verschil is dat je nadruk verlegt. Bij de 'gewone' bench press leg je de nadruk op het ontwikkelen van je borst, bij smal bankdrukken of ook wel bekend als de close grip bench press meer op de triceps.
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment