Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er zijn er een hele hoop met schouders in combo met ofwel biceps ofwel triceps.
biceps en triceps tesamen is iets wat nooit echt zal gaan, tenzij gedeeltelijk bij stabilisatiebewegingen van dumbells ofzo, hetgeen niet echt volledig oefeningen zijn natuurlijk.
Ik kan wel wat dingen bedenken maar is gaat en zie het voordeel er niet van in.
als je ze allebij graag wil oppompen moet je supersets doen heerlijk om te doen.
zoekfunctie en je komt een heel eind als je niet weet wat het is.
suc6!
en biceps en triceps in een oefening of kan dat ook niet?
Ik weet niet of je het gericht trainen kunt/wilt noemen, maar pull down/chin belast zowel de armbuigers als de armstrekkers(lange kop vanaf de schouder) en bv bankdrukken belast zowel de armstrekkers als de biceps (vanaf de schouder)
Enige oefening die ik ken die in 1 beweging buigers en strekkers echt gericht pakte was een Nautilus machine waarbij je eerst het gewicht omhoog curlde waarna de belasting overschakelde en je het gewicht met een gesupineerde greep weer naar beneden trok.
Het gewicht wat aan dat kabeltje "hangt" belast maar op 1 manier. De plaatsing van de katrollen bepaald of dit tijdens de opgaande of neergaande fase is.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment