deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zie je weleens mensen deadliften dan Shred?
    Buiten dit forum.
    Groeten

Comment

doe het altijd met bovenhandse grip. doe het nog niet zolang dus zal ook eens afwisselen.

masterlijke oefening. ben met maar met 4 mensen die hem uitvoeren. je voelt hem ook gewoon over je gehele rug + hams, biceps en onderarmen.

ik vind hem heerlijk.
      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

in mijn sportschool hebben we een soort vaste barbell, die je dan vast kan haken op verschillende hoogtes.
        kan je met zo een barbell ook deadlifts doen?

Comment

Smith Deadlift
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by roelinho View Post
            persoonlijk vind ik dit echt kut
            Calisthenics / Street workout

Comment

hey mannen,

ik heb een vraagje. Toen ik laatst een een instructeur wat informatie vroeg over de deadlift, liet hij het overkomen dat hij dit afraden tegenover mij. Hij adviseerde mij namelijk om allerlei verschillende varianten te doen in de vorm van pull ups, chin ups etc.. Zou dit misschien een idee zijn om eerst even mijn rug mee te versterken en dan alsnog later over te gaan op de deadlift?

Anders kan ik altijd nog beginnen met deadlift in de smith, we hebben er maar eentje maar ik gebruik die ook voor de squat en bench press . In mijn volgende schema wil ik bench press los gaan doen voor stabiliteit etc!
              "Straight outta gym"

Comment

gewoon gaan deadliften, zorg wel dat je form goed is.
                sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  hey mannen,

ik heb een vraagje. Toen ik laatst een een instructeur wat informatie vroeg over de deadlift, liet hij het overkomen dat hij dit afraden tegenover mij. Hij adviseerde mij namelijk om allerlei verschillende varianten te doen in de vorm van pull ups, chin ups etc.. Zou dit misschien een idee zijn om eerst even mijn rug mee te versterken en dan alsnog later over te gaan op de deadlift?

Anders kan ik altijd nog beginnen met deadlift in de smith, we hebben er maar eentje maar ik gebruik die ook voor de squat en bench press . In mijn volgende schema wil ik bench press los gaan doen voor stabiliteit etc!
                  Waarom niet gelijk een nieuwe sportschool zoeken. Smith machine is kut man en je verkloot je schouders alleen maar tijdens bench press.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    hey mannen,

squat, bench press en deadlift lekker met een losse stang doen!

waarom werd het afgeraden?
                    Als je houding goed is (holle rug als belangrijkste) kan er bijna niks fouts gaan vraag iemand of die het wilt controleren die je al eens eerder heb zien deadliften. Niet meer naar die instructeur gaan.

Comment

altijd van begin af aan de basis oefeningen in je schema proppen zoals deadlift, sqaut, bench, chin ups, en een overhead press zoals militairy/push press. In het begin ben je nog zwak en kun je niet zwaarder al zou je het willen. Kan beter van begin af aan al beginnen met juiste techniek aan te leren dan wanneer je al 100+ kilo zou kunnen, maar niet mag omdat je de techniek nog niet voldoende beheerst en dan ongelukken gaat krijgen.

Alles wat je in een bepaalde bewegingsbaan forceerd is fout. Dus geen smith en zo min mogelijk machines. Zoveel mogelijk losse gewichten en kabel station werk is alles wat je nodig hebt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        altijd van begin af aan de basis oefeningen in je schema proppen zoals deadlift, sqaut, bench, chin ups, en een overhead press zoals militairy/push press. In het begin ben je nog zwak en kun je niet zwaarder al zou je het willen. Kan beter van begin af aan al beginnen met juiste techniek aan te leren dan wanneer je al 100+ kilo zou kunnen, maar niet mag omdat je de techniek nog niet voldoende beheerst en dan ongelukken gaat krijgen.

Alles wat je in een bepaalde bewegingsbaan forceerd is fout. Dus geen smith en zo min mogelijk machines. Zoveel mogelijk losse gewichten en kabel station werk is alles wat je nodig hebt.
                        hier sta ik ook 100% achter
                        helaas is het protocol van ons in de sportschool zo dat ze eerst cardio en machines moeten doen zoals leg press, chest press, lat pulldown en shoulder press en nog wat buik oefeningen.
                        zo moet ik het ze eerst aanbieden daar maar hier sta ik niet achter. Maar dit moet ik doen.

Comment

In mijn sportschool deadlift niemand, pak altijd de bstang van de bench,dan gaan mensen mij altijd boos aankijken omdat hun wilde bankdrukken, echt grappig.

Het is mijn favoriete oefening, en als ik over een jaartje hier weg ga dan zoek ik echt een sportschool waar er wat meer ruimte is voor dit soort oefeningen, en dat je niet word aangekeken als een of andere retard die zijn rug loopt te verneuken.

Comment

Train zelf ook in een sportschool, met een klein krachthonk. Moet dus soms wat creatiever zijn en pak ook de benchpress stang voor de dl. Alleen wel balen dat er vrijwel geen goede manier is om te squatten bij ons, naast de machine waar je in moet zitten.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                              hier sta ik ook 100% achter
                              helaas is het protocol van ons in de sportschool zo dat ze eerst cardio en machines moeten doen zoals leg press, chest press, lat pulldown en shoulder press en nog wat buik oefeningen.
                              zo moet ik het ze eerst aanbieden daar maar hier sta ik niet achter. Maar dit moet ik doen.
                              Wat is de redenatie van die sportschool erachter?

Bij ons 'proberen' ze iedereen op losse gewichten maar iedereen wil liever in de smith doordat ze lui zijn.
                              Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                                Wat is de redenatie van die sportschool erachter?

Bij ons 'proberen' ze iedereen op losse gewichten maar iedereen wil liever in de smith doordat ze lui zijn.
                                De redenatie van de sportschool? Door de instructeurs te zeggen mensen altijd op machines te laten trainen hoeven ze het maar 1x voor te doen en iedere debiel kan het waardoor ze met minder mensen meer begeleiding kunnen bieden.
                                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X