Bicep oefening

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bicep oefening

Hallo BN'ers,

welke oefeningen zijn de betere oefeningen voor de biceps(qua uiterlijk)?
    Zijn dit isolatie oefeningen, onderkant van bicep of bovenkant of anders?

Gelieve de soort te vermelden met de daarbijhorende oefening.

bvd.

sowieso zware db rows, chins ups/lat pulls, barbell rows.

En dan voor biceps barbell curl, hammer curl en incline db curl(Zittend op een achteroverhellend bankje)

maar ik blijf het zeggen, train je niet lang focus dan eerst gewoon op massa over hele lichaam. Biceps zijn leuk maar zien er niet uit als je de rest niet/minder traint.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

En dan voor biceps barbell curl, hammer curl en incline db curl(Zittend op een achteroverhellend bankje)

maar ik blijf het zeggen, train je niet lang focus dan eerst gewoon op massa over hele lichaam. Biceps zijn leuk maar zien er niet uit als je de rest niet/minder traint.
      Dank je,
      Ik train nu 4 maanden serieus (4 a 5 x per week). Voor mijn gevoel zie ik het minste vooruitgang in mijn bicep, dacht dus eens nieuwe oefeningen te proberen. Misschien deed ik teveel/teweinig isolatie oefeningen oid.

Comment

Mind is everything.

Comment

Je traint 4 maanden, dan zou ik lekker door blijven trainen met zware compounds en nog 1/2 isolatieoefeningen er achter aan.
          Bijvoorbeeld:
          Deadlift, chinups, bent over row, tbar row, dumbell row, barbell curl, hammer curl.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

hier ben ik het mee eens, zie steeds nieuwe gasten komen en die beginnen met biceps en eindigen met borst trainen en alleen maar isoleren die zooi :S

zelf doe ik ook veel compound oefeningen want dat is veel beter voor massa dan die stomme bicep curls.

wat TS aangeeeft mischien doe ik te weinig iso oefeningen lijken mij sterk, zelf doe ik 4 sets isso oefeningen voor mijn biceps meer niet.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by flater2 View Post
              Hallo BN'ers,
              Alles waarbij je arm buigt.

Wat bedoel je met onderkant en bovenkant?
              Life's what you make it!

Comment

Persoonlijk ben ik voorstander van de zware compound oefeningen als je nog niet zo lang traint omdat je hiermee vrij rap massa kan ontwikkelen dan. Je kan daar uiteraard wel enkele isolatieoefeningen aan toevoegen als je er behoefte aan hebt. Denk dan aan Barbell curl of hammer curl.
                “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Je bicep heeft echter maar 2 koppen.dus boven onderkant is zowiso beetje aparte benaming.
                  je traint 4 maanden. nog lange weg te gaan.
                  je kan proberen zoals eerder aangegeven na je zware compounds van de rug nog ene oefening voor de biceps te doen

ben je ene scholier die toch teveel vrij tijd heeft zou je eventueel een aparte armen dag kunnen inplannen.. maar met zware compounds zul je ver moeten kunnen komen

Comment

Gewoon je compounds doen met nog 1-2 isolatieoefeningen.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                      Hallo BN'ers,

Gelieve de soort te vermelden met de daarbijhorende oefening.

bvd.
                      Onderkant/bovenkant valt niet te accentueren
                      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X