21's biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 21's biceps

Zijn 21's een goeie oefening voor de biceps?massa? Vandaag met iemand getraind die deed ze ook maar had er verder nooit van gehoord en zie het hier ook in weinig schema's staan...

misschien wel, probeer het en zeg het ons !
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Beetje pompen that's all
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Bijdehand,

Ervaringen?

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
          Beetje pompen that's all
          Oke tnx, dacht ik al.

Comment

ronnie coleman deed/doet ze
            ik vind het zelf ook wel een fijne methode, lekker verzuren die krengen
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
              Oke tnx, dacht ik al.
              Mocht je aan fascia stretching doen, zoals in doggcrapp schema's dan is dit misschien nog wel beter dan een standaard high rep setje wanneer je puur voor de pump gaat (waarna je de stretch doet)

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik ga hem toch een tijdje als 2e biceps oefening pakken dan.

@yawg Nee doe ik niet aan, wel een tijdje fst-7 schema gehad maar ben ermee gekapt, Raad je het aan dat rekken?

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                  Ik ga hem toch een tijdje als 2e biceps oefening pakken dan.

@yawg Nee doe ik niet aan, wel een tijdje fst-7 schema gehad maar ben ermee gekapt, Raad je het aan dat rekken?
                  Tenzij je iemand hebt die het je fatsoenlijk kan leren, of je zelf veel kennis hebt op het gebied van fascia stretching een volmondig nee. Met extreme stretching kun je redelijk wat schade oplopen en tenzij je echt kennis van zaken hebt zal het je waarschijnlijk niks positiefs opleveren in de zin van spiergroei.

Zou je wel aanraden die 21's op het eind te pakken, pomp erna zit enorm in de weg en de verzuring houd eindeloos aan, lijkt het tenminste

Comment

ik heb het 2 maanden gedaan, heb ze uit mn schema gesmeten
                    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Ik heb ze een tijd lang als FST-7 oefening gebruikt.
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Bedankt voor de reacties ga ze zeker een tijdje doen

@ roy Doe je ook nog steeds fst-7? Heb even geen zin om je topic op te zoeken haha, beviel het jou goed?

Comment

Beviel me zeer goed, na zo'n 12-15 weken heb je alleen de motivatie niet meer om dit iedere training te doen, daarna ben ik er ook mee gekapt.

Om de triceps helemaal af te beulen nam ik zelfs een superset FST-7's.. Overhead rope extensions gevolgd door rope pushdowns (zonder rust achter elkaar), dan 30 sec rust, dit 7x herhalen. Dat is het echte werk, heerlijk..
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

als je gaat 21-igen, doe je dat dan ook voor de triceps?

Comment

Originally posted by STED View Post
                              als je gaat 21-igen, doe je dat dan ook voor de triceps?

21'en kan je voor elke spier/groep doen als je dat wil.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X