ik deadlift sinds een tijdje en ik ervaar dit moeilijk tot zwaar..
ik deed eerst de oefening rackpull en dit ging toch een stuk makkelijker met veel zwaarder gewicht..
1e keer dat ik dit deed begon met 5 kilo aan een kant en dacht dat ik nog wel 15 kilo erbij kon doen aan elke kant omdat rackpull ook zo makkelijk ging en daar vergiste ik me toch zwaar in..
Instructeur op mn gym zegt dat ik het wel goed doe..
ik kom echt niet zwaarder dan 50 kilo deadlift en echt met alle moeite
en dan gaat mn rug toch echt soms krom.. ( wat niet goed is)
ik ben bang dat ik het toch fout doe want ik doe het nu al een tijdje zo en ga ook niet vooruit??? terwijl mn squat en benchpres wel vooruit gaan =(
ik doe de oefening als volgt
- voeten op heuplengte
- handen op barbel heuplengte
- dan door mn knieen tot ik me rug recht kan doen dus zo min mogelijk door mn knieen
- dan opstaan als het ware tot de barbel bij mn knieeen is en dan mn rug recht
-weer naar beneden tot de barbel net niet de grond raakt en herhaal
kan het zijn dat ik gewoon nog niet zwaarder kan deadliften ? en dat ik het echt nog moet opbouwen? dat is natuurlijk heel goed mogelijk
ik deed eerst de oefening rackpull en dit ging toch een stuk makkelijker met veel zwaarder gewicht..
1e keer dat ik dit deed begon met 5 kilo aan een kant en dacht dat ik nog wel 15 kilo erbij kon doen aan elke kant omdat rackpull ook zo makkelijk ging en daar vergiste ik me toch zwaar in..
Instructeur op mn gym zegt dat ik het wel goed doe..
ik kom echt niet zwaarder dan 50 kilo deadlift en echt met alle moeite
en dan gaat mn rug toch echt soms krom.. ( wat niet goed is)
ik ben bang dat ik het toch fout doe want ik doe het nu al een tijdje zo en ga ook niet vooruit??? terwijl mn squat en benchpres wel vooruit gaan =(
ik doe de oefening als volgt
- voeten op heuplengte
- handen op barbel heuplengte
- dan door mn knieen tot ik me rug recht kan doen dus zo min mogelijk door mn knieen
- dan opstaan als het ware tot de barbel bij mn knieeen is en dan mn rug recht
-weer naar beneden tot de barbel net niet de grond raakt en herhaal
kan het zijn dat ik gewoon nog niet zwaarder kan deadliften ? en dat ik het echt nog moet opbouwen? dat is natuurlijk heel goed mogelijk
Comment