Trainen jullie je benen wel?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik denk dat er zo'n 200 mensen sporten bij ons in de sportschool en ik heb er niet meer dan 15 zien squaten. Een paar daarvan alsnog in de smith maargoed ze proberen het tenminste. Deadlift ben ik een van de enigen geloof ik. Benen trainen vind ik niet fijn omdat het erg zwaar is. Het gevoel na de tijd van verzuurde benen is dan wel weer lekkker

even off the record kevster, als je badminton goed doet word je zeker wel moe

Comment

benen zijn wel chill. mensen kijken je voor ongeloof aan als je gewoon staat te deadliften en squatten. wel grappig.

Comment

Ikke doe aan benuh training...
        Nu niet meer sq en dl omdat ik dat nog niet durf ivm rugblessure.
        Maar train ze nog wel iig...
        Meeste doen dat niet bij mijn sportschool, tsjaa health centre hea...Daar gaat het om de blokjuhs en de spierbal.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          benen zijn wel chill. mensen kijken je voor ongeloof aan als je gewoon staat te deadliften en squatten. wel grappig.
          Moet je voorstellen dat daar ook nog is een ielig vrouwtje staat te DLte en te squatten Ik ben vooral met trainen bezig, maar er zullen vast wat mensen raar kijken :P

Comment

Benen trainen, this is sparta ?!

Ik begin op maandag altijd met benen, aangezien dat nationale borst dag is bij alle pannekoeken.
            Squatrek is bij ons 99% van de tijd vrij, die 1% is als er een handdoek van iemand opligt.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Katlyn View Post
              Moet je voorstellen dat daar ook nog is een ielig vrouwtje staat te DLte en te squatten Ik ben vooral met trainen bezig, maar er zullen vast wat mensen raar kijken :P
              Ik zelf train mn benen gewoon 1 keer per week, maar dan wel dat je bijna in huilen uitbarst van de pijn...
              Zelf op de sportschool zijn er idd niet veel mensen die hun benen trainen, ja van de fysio, maar verder niet.
              We hebben wel 1 dame die al 7 jaar traint die wel haar benen traint, maar dit is ook de enige

Comment

Baggy pants worden skinny jeans hier!
                Ssssmoking

Comment

Originally posted by Yushmkay View Post
                  Ik zelf train mn benen gewoon 1 keer per week, maar dan wel dat je bijna in huilen uitbarst van de pijn...
                  Zelf op de sportschool zijn er idd niet veel mensen die hun benen trainen, ja van de fysio, maar verder niet.
                  We hebben wel 1 dame die al 7 jaar traint die wel haar benen traint, maar dit is ook de enige
                  Ik train ook iedere week mijn benen maar dan heb ik dus ook meteen drie dagen nodig om weer een beetje normaal te kunnen lopen. Squat, Deadlift, hack squat, leg extension, leg curl, kuiten...gewoon alles.

De helft van mijn lichaam bestaat uit benen dus da's een hoop spier waarmee ik een hoop vet mee kan verbranden. En die zou ik dan niet lekker zwaar trainen? Zou toch vrij dom zijn, niet?

Comment

Ik train benen evenveel als elke andere spiergroep en in mijn fitness doen de meeste 'trouwe' kters dit ook. Alleen die mensen dat je maar een maand ziet doen het niet.

Comment

benen trainen voelt gewoon goed, en wie wil er geen stevig paar poten
                      toen ik nog in een health center trainde heb ik wel een enkele benen zien trainen, ik dacht dat ze in hardcore gyms meer aan benen deden..
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik train mijn benen niet of nauwelijks omdat ik 3 keer per week hardloop tegenwoordig. Daarvoor wel standaard onderdeel van mijn training, maar nu te belastend. Pak ik weer op na de Montferlandrun, of na de halve marathon van Berlijn.

Comment

Vindt niemand dan mijn rijmpje leuk?

Ik train 3x in de week benen, met squats, PCs en DL. Ook een voordeel dat bijna niemand benen traint is dat je al gauw een van de sterkste squatters ben in de sportschool

Comment

Ik doe ze 2 x per week, maar wel tot het gaatje.

Mijn ene dag bestaat uit squatten, lunges leg press (laag), leg extension, hip adduction, hip abduction + kuiten + buik

De andere dag bestaat uit rugtrainingen waaronder DL + leg press (hoog), leg curl (zittend, leg curl (staand).

De ene dag train ik meer de quads en de andere dag meer de hams. Dit doe ik sinds kort. Vorige week viel het zo zwaar dat ik een week lang spierpijn heb gehad! Helaas bemoeilijkte dit wel de oefeningen voor de hams..

Comment

Ik heb een aantal maanden geen benen getraind, omdat eerst de bovenkant weer wat in shape moest komen, de benen van mij groeien hard genoeg als ik bezig ben en die lopen zeker niet achter op de rest van mij body, de laatste tijd train ik ze weer redelijk serieus. eerst begonnen met zercher squats e nu de gewone squat er weer in, dus gaat prima. Begon de eerste echte squat met 140kg, over enkele maandjes zit ik weer op of boven de 200 squats.
                              Maar ook bij ons verder in de gym is voor het grootste deel zwaar benen trainen notdone. squatrek staat ook standaard verkeerd om bij ons, dat zegt genoeg.

Ik zag een reply, dat de meesten hier op het forum wel benen trainen, haha, forget it, zelfs van de makkers die hier hun reply hebben gezet zal een deel nooit de benen serieus aanpakken.
                              Op elk forum zijn het slechts enkelen die echt zwaar en serieus bezig zijn.
                              Last edited by marnop; 31-08-2010, 22:54.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Eigenlijk zouden mannen ook vaker lunges toe moeten voegen, mijn vriend heeft ze nu ook toegevoegd en hij heeft moeite gehad met lopen daarna haha!

Ik vind een body het mooist als alles in balans is.. dus mannen.. pak die benen maar hard aan want die kunnen wel wat hebben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X