Spinning na KT?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spinning na KT?

Ik wil wat lessen spinning gaan volgen, maar ik weet niet of dat kwaad kan na een uur KT (benen)?

benen lijkt me niet verstandig.

Comment

Ik heb mij overal in verdiept behalve in cardio. Iemand melde mij dat dit prima kan na de beentraining, maar ik heb mijn twijfels. Ik ga zelf wel even op onderzoek uit

Comment

Als je flink getraind hebt en je gaat daarna spinnen dan is dat best pittig. Als je benen hebt gedaan helemaal.
        Ik heb ook een poosje aan spinning gedaan en ik vond het erg zwaar om het na de training te doen. Je wil toch tot het gaatje gaan en dat ga je een stuk sneller als je daarvoor aan het ijzer hebt gehangen.

Comment

Het voordeel hiervan is dat je je vet reserves direct zal aanspreken. Daarbij gaat het met interval training nog sneller.

Comment

Maar het is onwijs intensief. Als je het daarvoor doet kun je beter op de crosstrainer gaan.

Comment

Mijn doel is nu nog droger worden, maar niets ten koste van de weinige spiermassa die ik al heb!

Ik wil spinning puur voor de fun + conditie doen.

Is het verstandig als ik dan een whey shake na de Kt neem?
              Last edited by Katlyn; 14-09-2010, 21:49.

Comment

Originally posted by Katlyn View Post
                Mijn doel is nu nog droger worden, maar niets ten koste van de weinige spiermassa die ik al heb!

Ik wil spinning puur voor de fun + conditie doen.
                Schade zal wel meevallen, probeer het gewoon een paar keer.
                Lekker hoog in de eiwitjes gaan zitten en vooruit met de gei...uhm fiets
                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Voor de massa hoef je het niet te doen.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Lijkt me fucking zwaar :P.. ik zou daar niet de energy voor hebben..
                    Na mijn training wil ik zo snel mogelijk achter me computer, slapen of lekker in bad

Comment

Na een uur benen ben ik blij als ik de trap van de gym nog afkom.
                      Dus tandje hoger dame
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

Ik zou de spinning dan apart doen.. Zou er ook rekening mee houden dat het je benentraining niet in de weg zit.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Nee ik loop al mank door de sportschool heen tijdens de beentraining, maar een collega van mij zei dat dat prima kon! Die spinningfiets kun je wel minder zwaar zetten dat is het probleem niet, ik wil mijn spieren alleen niet overtrainen!

Benen was maar als voorbeeld. Het gaat meer om de weinige voorraden die je dan nog hebt + cortisol etc.

Comment

Gokje, je collega is een apaat die als een laffe trut traint ?
                            How you like them apples?

Comment

Als je benen heb getraind...naar huis en rusten
                              als je Spinning wilt doen kun je beter een aparte dag voor GPP in richten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X