buikspierbank

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dus kort maar krachtig? als je zo,n six pack eventueel wil creeren dan zijn oefeningen genoeg? dat dacht ik ook al, maar het gaat toch niet vanzelf lijkt mij dan?

Comment

Sixpack krijg je door goed te eten en zware compounds te doen ja. Eventueel plankholds legraises maar die zijn absoluut niet nodig.

Btw, kan het niet heel duidelijk zien maar ik geloof dat die bank decline is. Kan je je rug zwaar mee gaan verneuken als je daarmee situps doet.
      Still shrinking.

Comment

als je een 6pack wilt moet je goed op je voeding letten en in combinatie met korte intensieve work-outs je vet% laten zakken. Als je dan paar keer in de week eind van de work-out nog wat hanging leg raises en zo op de sportschool doet na de compounds dan is het meer dan zat.

Comment

Oja en lees het zomersticky, zal je vast veel aan hebben.
          Still shrinking.

Comment

train gewoon gratis thuis
            bijvoorbeeld prison squat - split jump - burpees en dan nog gewone crunches en die kan je weer variëren zodat je ook je zijkant van je buik pakt
            als je die sixpack wil was je al begonnen i.p.v tell sell reclames kijken :P

Maar bf moet heel laag zijn want zelfs al heb je al beetje buikspieren en een lage bf dan kan er nog een klein vetlaagje op je abs zitten wat zonde is omdat je al wel die spieren hebt
            voeding is heel belangrijk

Comment

Kort en krachtige conclussie is dus? een buikspierbank zou wel kunnen? en het verstevigt je spieren wel maar dat is logisch?

Comment

er wordt toch steeds gezegd geen bankje aan te schaffen? Waar haal jij dan opeens de vage conclusie vandaan dat het wel kan. Maar als jij geld wilt verspillen moet jij weten, maar ga niet doen alsof mensen hier die keuze steunen want dat is niet zo.

Comment

ik weet niet waar je die conclussie vandaan haalt maar niet uit de reacties van dit topic denk ik xD

Comment

doorlees dit topic nog maar eens goed!
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by arsenal4marcus View Post
                      Kort en krachtige conclussie is dus? een buikspierbank zou wel kunnen? en het verstevigt je spieren wel maar dat is logisch?
                      nee iedereen raad het af

Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X