Oefeningen overzicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oefeningen overzicht

Hallo,

Ik heb voor de meeste mensen wel een handige toevoeging denk ik. Deze site heeft veel oefeningen duidelijk geilustreerd en uitgelegd. Altijd handig. Hij is nog in de opbouw maar er zullen nog veel meer oefeningen bij komen!

www.sportkrachtfitness.nl

Groeten
    Fighting for peace is like fucking for virginity

Toevallig je eigen website? De webshop is namelijk voedingstore.nl.

In ieder geval zal de site eens doorlezen, ziet er op het eerste gezicht wel mooi uit, alleen is het plaatje in de banner rechts van voedingstore.nl een beetje raar, bewust of foutje?

Comment

Ja die is inderdaad raar dat zag ik ook.

Met die site zijn een aantal mensen bezig om het zeer fraai en duidelijk te maken. Maarja die mensen hebben het in het dagelijs leven ook al zeer druk dus we doen wat we doen kunnen.

maar de oefeningen zijn al wel nice
      Fighting for peace is like fucking for virginity

Comment

ziet er wel aardig uit en oefeningen zijn in orde met zeer vette plaatjes, vraag me af of dit het duidelijkst is maar ok.

wat mij opvalt is idd wat eerder genoemd is, en dat het overzichtvanhetlichaam plaatje met alle spiergroepen erg onduidelijk is, en ik zou kiezen voor iets diepere termen (als in trapezius ipv nekspieren, quadriceps ipv bovenbeen etc).

het is denk ik ook onnodig om in de bovenste menubalk overal 'afdeling' bij te zetten, net als bij de oefeneningen dat er elke keer staat 'oefening voor ...' .

Comment

Ik lees na 20 seconden al weer een hoop dingen waar geen zak van klopt, so I'll pass
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

----

( dit is niet om af te kraken maar om je site misschien te verbeteren )

ik vind het een leuk idee ook om zo je eigen webwinkel te promoten maar de site vooral in het rood is niet erg mooi, rood is vaak ook slecht te lezen op zwart omdat het na even te kijken pijn in je ogen kan doen.....

voor de rest vind ik je site nog een beetje onoverzichtelijk maar misschien komt dit omdat ze er nog mee bezig zijn, de dingen die op de site staan zijn eigenlijk een beetje voor beginnend fitnessers misschien is het leuk er informatie bij te gaan zetten voor de wat meer ervaren personen zodat die ook je site kunnen volgen.

wat ik persoonlijk erg jammer vind is dat er niet veel nieuws op staat, even googlen en je ziet het binnen een seconde.
            En zo zijn er nog wat kleine dingetjes.

Maar ik vind het wel een leuk iniatief van je en denk dat er toch nog genoeg mensen hun voordeel mee uithalen ik wens je dan ook alle succes met je site.

p.s. ik zou echt wel de rode letters in een andere kleur doen die neutraal zijn voor de ogen.

Comment

Heel leerzaam!! Thx

Comment

Ben benieuwd of meneer DeLavier weet dat zijn plaatjes gebruikt worden?
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X